  • 1. Data: 2011-09-21 09:01:28
    Temat: Kosmiczna awantura z pijaną kobietą za kierownicą
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    "...
    Trzech mundurowych nie mogło sobie dać rady z kompletnie pijaną Rosjanką
    prowadząca BMW. Funkcjonariuszom nie udało się nawet wsadzić wyrywającej się
    kobiety do radiowozu. Rzecz miała miejsce na Białorusi..."
    http://goo.gl/zsnhz

  • 2. Data: 2011-09-21 09:23:20
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 21.09.2011 09:01, jerzy.n pisze:
> [...]
    > prowadząca BMW. Funkcjonariuszom nie udało się nawet wsadzić wyrywającej się
    > kobiety do radiowozu. Rzecz miała miejsce na Białorusi..."

    na moje oko brakło im trochę praktycznych ćwiczeń, jak położyć kogoś na
    glebę i zakuć w kajdanki, potem było by z górki..
    Na filmiku widać jak jeden mundurowy nieudolnie próbuje założyć dźwignię
    temu kolesiowi.

  • 3. Data: 2011-09-21 09:36:09
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-21 09:23, Albercik pisze:

> [...]
    > glebę i zakuć w kajdanki, potem było by z górki..
    > Na filmiku widać jak jeden mundurowy nieudolnie próbuje założyć dźwignię

    Widać, do czego Łukaszence potrzebna milicja :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2011-09-21 09:45:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Sep 2011 09:01:28 +0200, jerzy.n napisał(a):

    (...)

    No tak, znowu BMW :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2011-09-21 09:53:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *jerzy.n* napisał(-a):

> [...]
    > Rosjanką prowadząca BMW. Funkcjonariuszom nie udało się nawet wsadzić
    > wyrywającej się kobiety do radiowozu. Rzecz miała miejsce na

    Bo białuruska mi(po)licja radzi sobie tylko z polityczną opozycją

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675