  • 1. Data: 2018-03-16 10:38:55
    Temat: Koszyk serwisowy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Proponuje w ramach piątkowego wyluzowania małą zabawę. Porównajmy koszty
    typowego serwisu posiadanych aut - to co niedawno robiliście i pamiętacie.
    Ceny części z takiej półki, z jakiej korzystacie. Podawanie cen robocizny
    nie ma sensu.

    Zaczynam od swojej Kii Sportage II:

    - komplet tarcz i klocków na przód 530 zł
    - komplet amortyzatorów na tył - 400 zł
    - łączniki stabilizatora - 50 zł
    - olej (6 l) + filtr - 200 zł
    - sprzęgło kompletne - 700 zł

    Podsumowując - dość drogo. Miałem auta z tańszymi częściami.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-03-16 10:55:47
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Kangoo I pH 2
    Komplet tarcze/klocki
    Motrio (zamiennik dystr. Renault)
    220zł

  • 3. Data: 2018-03-16 11:03:32
    Temat: Re: Koszyk serwisowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.03.2018 o 10:38, Maciek pisze:

    > Zaczynam od swojej Kii Sportage II:

    Accord (98-2002)

    Ze trzy lata temu:
    Komplet hamulce - tarcze, klocki obie osi same materiały coś koło 1000PLN
    Regeneracja alternatora z wymianą itd - 300PLN

    Z 6 lat temu:
    Sprzęgło - kilka lat temu wymiana i robicizna (chyba LUK) 700 PLN.
    Regeneracja maglownicy komplet 1000 PLN

    Ogólnie drogo, ale rzadko coś pada.

    Od dwóch lat próbuje bydle zajechać (i w związku z tym wyraźnie zaczyna
    już się sypać - coś stuka, coś skrzypi, gdzieś rdzewieje - trudno nic
    już przy nim nie robię i dalej wyznaję zasadę, że po to ma vteca żeby
    nim kręcić a przez dziury nalezy przelatywać tak, żeby koła nie
    wpadywywały;) i wygląda na to, ze do pełnoletności dociągnie i pójdzie
    gdzieś "na wieś". Ma 220kkm na liczniku i bóg wie ile naprawdę - jak
    kupowałem 10 latka to miał 100;)

    Shrek

  • 4. Data: 2018-03-16 14:26:52
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 10:38, Maciek pisze:

> [...]
    > - olej (6 l) + filtr - 200 zł
    > - sprzęgło kompletne - 700 zł
    >
    > Podsumowując - dość drogo. Miałem auta z tańszymi częściami.

    Peugeot 307SW FL 1,6HDI 2005r.
    - skraplacz klimy - 350PLN

    Citroen Xsara II 1,4HDI 2003r.
    - rozrusznik - 450PLN (nówka sztuka ze sklepu, regeneracja starego nie
    opłacalna)

  • 5. Data: 2018-03-16 16:55:40
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Citroen Xsara II 1,4HDI 2003r.
    > - rozrusznik - 450PLN (nówka sztuka ze sklepu, regeneracja starego nie
    > opłacalna)

    aaaaaa ja za 50zł sprawnego nie potrafie sprzedać aaaaaaaauuuuuuu

    ToMasz

  • 6. Data: 2018-03-17 14:24:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 11:03:32 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > wpadywywały;) i wygląda na to, ze do pełnoletności dociągnie i pójdzie
    > gdzieś "na wieś". Ma 220kkm na liczniku i bóg wie ile naprawdę - jak

    Ostrożnie, ja tam miałem z fordem mondeo. Ostatecznie trzeba było podjąć
    meską decyzję i zezłomować drania, mimo że po 3 miesiącach stania odpalił
    od kopa i na lawetę wjechał o własnych siłach ;)
    Chciałem go sprzedać za kilka stówek, ale społeczeństwo nam zwybredniało.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2018-03-17 14:48:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    > Zaczynam od swojej Kii Sportage II:
    >
    > - komplet tarcz i klocków na przód 530 zł
    > - sprzęgło kompletne - 700 zł

    taniocha ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 8. Data: 2018-03-17 18:54:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2018 o 14:24, Maciek pisze:

> [...]
    > od kopa i na lawetę wjechał o własnych siłach ;)
    > Chciałem go sprzedać za kilka stówek, ale społeczeństwo nam zwybredniało.

    Ale ja wcale go nie zamierzam sprzedawać - "gdzieś na wieś" po prstu
    znaczy że go oddam komuś z rodziny lub znajomch rodziny, żeby do giesu
    mieli czum podjechać. A jak nie to pójdzie na złom. Chyba że się przed
    18 coś sypnie to złom od ręki.

    Shrek

  • 9. Data: 2018-03-17 21:40:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Wymiana kół na zimowe w ASO. Wymiana 150, komplet śrub do kół
    300, razem 450 ;)

    L.

  • 10. Data: 2018-03-17 22:00:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 marca 2018 21:40:17 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Wymiana kół na zimowe w ASO. Wymiana 150, komplet śrub do kół
    > 300, razem 450 ;)

    Jesienią 2017-dwie nowe(bieżnikowane) opony całoroczne do Multipli
    2 x ok 100zl(allegro)+40 zł wymiana