  • 1. Data: 2017-06-19 21:26:26
    Temat: Kraina renderów
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    "Efektowność wizualizacji jest dowodem na to, jak wielki potencjał
    drzemie w polskich projektantach i inżynierach"

    http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-
    jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html
    #MTstream

    Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
    mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

    "Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"

    Czerwonego zapewne. Zielone są do dupy.

  • 2. Data: 2017-06-19 21:32:09
    Temat: Re: Kraina renderów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
    >mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

    Klienta to nie interesuje, klient chce czerwony :-)

    A biznes trzeba zaczac od klienta :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-06-19 21:51:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    >

    > Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
    > mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?

    A kto ma mieć takie pojęcie w przypadku elektryków ?
    Poza przypadkowym projektantem który z zachodu przyjechał do rodziców
    na urlop.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2017-06-19 21:55:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 9:51 PM, RadoslawF wrote:
    > A kto ma mieć takie pojęcie w przypadku elektryków ?

    Morawiecki obiecał. Przeciez nie wyssał tego z palca. Na pewno gdzieś
    chowają jakiś wielkich inzynierów, tylko czekają na sygnał aby się ujawnić.

    > Poza przypadkowym projektantem który z zachodu przyjechał do rodziców
    > na urlop.

    A fe. Ma być patriotyczny. Czyli czerowny z białymi dodatkami. Reszta
    nie jest ważna, byle by jeździł na prąd z węgla (a na ten z wiatraków
    już nie).

  • 5. Data: 2017-06-19 21:57:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/20/2017 9:51 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > Do którego się nie zmieści silnik?

    W przypadku kilku z nich można miec watpliwości gdzie się zmieści nie
    tylko silnik i bateria ale i pasażer.

    http://konkurs.emobilitypoland.pl/#galeria

  • 6. Data: 2017-06-19 22:25:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > "Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"
    takiego który ma skuteczne ogrzewanie, klimę i jest w stanie przy minus
    20° po 6 latach użytkowania pojechać przynajmniej 50km.

    ToMasz

  • 7. Data: 2017-06-19 22:32:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    >Morawiecki obiecał. Przeciez nie wyssał tego z palca. Na pewno gdzieś
    >chowają jakiś wielkich inzynierów, tylko czekają na sygnał aby się
    >ujawnić.

    W Ursusie pracuja.

    Tylko najpierw trzeba aresztowac HGW, bo jak zacznie z Ursusa sciagac
    kary umowne za niedotrzymanie kontraktu, to bedzie lipa ..

    >A fe. Ma być patriotyczny. Czyli czerowny z białymi dodatkami. Reszta
    >nie jest ważna, byle by jeździł na prąd z węgla (a na ten z wiatraków
    >już nie).

    Juz sie mowi, ze samochod bedzie z wsadem dewizowym, bo u naszych
    inzynierow posucha.

    J.

  • 8. Data: 2017-06-20 01:37:32
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    > mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?
    >
    > "Konkurs ma pokazać jakiego samochodu chcą kierowcy w naszym kraju"

    A który projekt jest twój?

    --
    Kaczin

  • 9. Data: 2017-06-20 21:51:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Czy tylko ja mam wrażenie że tematem zajmują się głównie idioci nie
    > mający pojecia co samochody mają w środku i jak działają?
    Ale, że co? :-)
    Do którego się nie zmieści silnik?

    Robert

  • 10. Data: 2017-06-21 21:56:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    >
    > http://next.gazeta.pl/next/7,151003,21980962,zobacz-
    jak-bedzie-wygladal-polski-samochod-elektryczny.html

    Ten najlepszy -
    http://konkurs.emobilitypoland.pl/wp-content/themes/
    ogate/img/galeria/13_BORN_ELECTRIC/1.jpg
    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz