PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Kraków => Senior IT Project Manager <=

  • 1. Data: 2016-05-04 11:05:02
    Temat: Kraków => Senior IT Project Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our Client - a Company which is working on building some of the
    biggest and best betting apps, websites, and widgets for clients
    across the globe, we are currently looking for:

    *****
    ***** Senior IT Project Manager
    *****

    ***** Position description:

    * Coordinating the execution of IT projects according to defined
    timeline and budget with team of developers and QA engineers
    * Ensuring developers keep to established good practices/processes and
    all required tests are completed by QA team
    * Running projects in Agile/Scrum or other project methodologies
    * Coordinating the deployment of projects onto various environments
    with Sys Admin team
    * Ensuring projects are properly supported, understood, and monitored
    by our Support team
    * Creating and controlling project plans for all projects that PM is
    responsible for
    * Delegating and ensuring execution of tasks by team members
    * Consulting and deciding on architecture/technology used in projects
    with Technical Leads, CTO
    * Consulting with Sys Admins and deciding on on appropriate servers,
    backup systems such as fail-over, monitoring required for
    projects.
    * Reporting project status and raising issues as they arise

    ***** Skills / knowledge / experience:

    * 3+ years experience of IT project management
    * Good knowledge/experience with Agile/Scrum
    * Experience and understanding of JIRA
    * Experience with CMS sites and their functionality such as WordPress
    * Experience leading projects for external clients with tight
    deadlines
    * Great ability to communicate (most important!) and build
    relationships with all stakeholders (internal and external)
    * Great English skills (written and speaking)
    * Great ability to be organized and multitask (you will have more than
    one project)
    * Experience leading projects for external clients with tight
    deadlines

    ***** Nice to have:

    * Experience with betting and/or sports

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary package
    * Challenging work
    * Full-time employment contract
    * Friendly and open work atmosphere :)

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=a439215572e5efb5ba2e920eac17a100