  • 1. Data: 2020-02-25 21:47:40
    Temat: Królik i jego przyjaciele
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau

    Kto ich rozliczy?!

  • 2. Data: 2020-02-25 23:54:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bóg.

  • 3. Data: 2020-02-26 06:59:52
    Temat: Re: Królik i jego przyjaciele
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau
    >
    > Kto ich rozliczy?!

    Daj spokój, nie ma sie co czepiać!
    Najważniejsze że juz za 3 lata bedziemy jezdzic naszym rodzimym autem
    elektrycznym ktore bedzie duze, bezawaryjne i to w cenie fiata tipo!
    Moze miec nawet wyglad fiata multipla (naweet chciałbym zeby miało) ;-DDD
    Dla mnie bomba ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 4. Data: 2020-02-26 08:03:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Spółka ElectroMobility Poland powstała w październiku 2016 roku. Jest kontrolowana
    przez cztery koncerny energetyczne - PGE, Energę, Eneę oraz Tauron. Każdy z
    udziałowców wykładając po 17,5 mln zł, objął po 25 proc. kapitału akcyjnego,
    uzyskując tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Kapitał zakładowy
    wyniósł zatem 70 mln. Z tego spółka wydała już 30 mln, na koncie zostało jej 40 mln.

    potraktujcie to tak ze przeciez mogli wydac 70 baniek :-)

    To pieniądze to praktycznie cały majątek ElectroMobility Poland. Firma nie ma środków
    trwałych (nie wybudowała fabryki, ma tylko biuro) ani wartościowych dóbr
    niemateriałowych (jak własności intelektualne, typu rozpoznawalne logo o dużej
    wartości, czy gotowy projekt samochodu).

    czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-) powiedzmy sobie
    szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)

  • 5. Data: 2020-02-26 10:29:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 21:47, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aau
    >
    > Kto ich rozliczy?!

    Ale z czego? Ogłosili konkurs, rozdali nagrody i tyle. A że cały ten
    projekt idzie jak elektrownia atomowa to już inna sprawa...
    Przez te 3 lata można było już być znacznie dalej,. Nawet Turcja ma już
    swojego elektryka...
    T.

  • 6. Data: 2020-02-26 11:42:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    >czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-)
    >powiedzmy sobie szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)

    A co Ty chciales zrobic za 30 mln ?

    To starczy na jedna mala hale, tylko po co,
    albo na nagrody w konkursach, albo na pensje zarzadu ... na pewno nie
    na przygotowanie produkcji auta.
    Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
    np na 1000 samochodow.

    Wiec ktos tam dostal pensyjke ...

    J.

  • 7. Data: 2020-02-26 11:48:52
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    nie ma

    A factory will be built in Bursa: groundbreaking is due April 2020. Annual production
    is forecast to be 175.000 units with series production starting 2022.

    poczatek serii to 2022 fakt zaczeli z sensem i duzo wiekszym budzetem ~3 mld EUR ale
    uwierze jak zobacze

  • 8. Data: 2020-02-26 11:51:27
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A co Ty chciales zrobic za 30 mln ?

    suma jednoznacznie wskazuje na dzialania pozorowane typowe dla Pinokia :-)

[...]

    czyli nie ma sensu zaczynac

    --Wiec ktos tam dostal pensyjke ...

    po kolejnym blamazu licze ze takze zaproszenie od prokuratora :-)

  • 9. Data: 2020-02-26 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]
    >
    > czyli kolejni mistrzowie obracania kasy w zepsute powietrze :-)
    > powiedzmy sobie szczerze: gowno moga i gowno zrobia :-)

    Probujesz mnie do czegoś przekonac?
    Stajesz w kontrze do tego co powiedziałem? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 10. Data: 2020-02-26 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
    > np na 1000 samochodow.

    Przypominam ze maja produkowac za 3 lata 100 tysiecy aut rocznie wiec
    potrzeba zdecydowanie wiekszego placu... Chociaz w sumie przy takich
    załozeniach to beda schodzic na pniu, przy bramie bedzie kolejka
    oczekujacych wiec moze odwrotnie - w ogole nie bedzie potrzeba placu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain