  • 1. Data: 2014-08-31 00:37:51
    Temat: Krótka opowieść, jak różnicówka ocaliła mieszkanie :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello,

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=710818052323
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 2. Data: 2014-08-31 09:31:01
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    > Hello,
    >
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=710818052323
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    Gratuluję partactwa polegającego na montowaniu jedynej różnicówki na
    cały dom. Zapewne jedyna i do tego trójfazowa.

  • 3. Data: 2014-08-31 10:26:29
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-08-31 09:31, uzytkownik pisze:
    > Gratuluję partactwa polegającego na montowaniu jedynej różnicówki na
    > cały dom. Zapewne jedyna i do tego trójfazowa.

    Skąd wyciągnąłeś tak "intelygentne" wnioski?
    Z ciekawości pytam, bo chyba nie te same obrazki i wpisy oglądamy/czytamy.

  • 4. Data: 2014-08-31 10:32:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 00:37:51 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > https://www.facebook.com/photo.php?fbid=710818052323
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1

    Czyli co - mimo ze obwod zabezpieczony roznicowka, to porazenie
    okazalo sie smiertelne ? :-)

    Tylko zaraz:
    a) co to za ekspres, ze ma takie duze dziury w obudowie ?

    b) czemu nie masz kota ?

    J.

  • 5. Data: 2014-08-31 10:41:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, August 31, 2014, 10:32:04 AM, you wrote:

    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1
    > Czyli co - mimo ze obwod zabezpieczony roznicowka, to porazenie
    > okazalo sie smiertelne ? :-)

    Dla myszy.

    > Tylko zaraz:
    > a) co to za ekspres, ze ma takie duze dziury w obudowie ?

    Tak ma, niestety. I nie takie duże - myszkę ,,troszkę" wzdęło...

    > b) czemu nie masz kota ?

    Mam 3 kotki. I dzięki nim mam myszy w mieszkaniu - koty to wdzięczne
    stworzenia i dzielą się z nami łupem. Często jeszcze żywym :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2014-08-31 10:44:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jawi,

    Sunday, August 31, 2014, 10:26:29 AM, you wrote:

    > Skąd wyciągnąłeś tak "intelygentne" wnioski?
    > Z ciekawości pytam, bo chyba nie te same obrazki i wpisy oglądamy/czytamy.

    W kwestii formalnej: tak, jest jedna różnicówka na mieszkanie i tak,
    jest trójfazowa. I nie widzę w tym nic złego. W czasie, kiedy ją
    instalowałem była to droga fanaberia i przez długie lata wielu
    elektryków nie mogło się nadziwić, po co ją założyłem, skoro nikt tego
    nie wymagał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-08-31 11:25:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 10:41:32 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1
    > Dla myszy.

    A czlowiek to ma inna fizjologie ? :-)

    > Tak ma, niestety. I nie takie duże - myszkę ,,troszkę" wzdęło...

    No ale myszka swoja srednice ma, a urzadzenie nie powinno miec dziur,
    przez ktore mozna palcem pomacac styki pod napieciem :-)

    > Mam 3 kotki. I dzięki nim mam myszy w mieszkaniu - koty to wdzięczne
    > stworzenia i dzielą się z nami łupem. Często jeszcze żywym :(

    I co - toleruja potem myszy hasajace po mieszkaniu ?

    J.

  • 8. Data: 2014-08-31 11:39:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, August 31, 2014, 11:25:30 AM, you wrote:

    911&set=a.142578415814547.33491.100001871688701&type
    =1
    > A czlowiek to ma inna fizjologie ? :-)

    Powiedzmy, że trochę dłuższą drogę między kończynami a sercem...

    > No ale myszka swoja srednice ma, a urzadzenie nie powinno miec dziur,
    > przez ktore mozna palcem pomacac styki pod napieciem :-)

    I nie ma. Musiałbyś mieć palce o długości jakiś 30cm. Tam gdzie nie
    sięgniesz palcami - bo dziura jest na dole a wszelkie styki na górze -
    tam wlezie mysz bez problemów.

    > I co - toleruja potem myszy hasajace po mieszkaniu ?

    Myszy mają swoje ścieżki a koty swoje... Widać, że na wsi nie
    mieszkasz :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2014-08-31 11:40:41
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > I co - toleruja potem myszy hasajace po mieszkaniu ?

    Przyp%^&sz się. Czytanie ze zrozumieniem nie boli, akcja miała miejsce w
    trakcie urlopu. Nie sądzę, żeby w trakcie urlopu koty same zostały, poza
    tym tam gdzie wejdzie mysz, w domu nie koniecznie podąży za nią kot.
    Przem

  • 10. Data: 2014-08-31 11:44:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Aug 2014 11:39:39 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Myszy mają swoje ścieżki a koty swoje... Widać, że na wsi nie
    > mieszkasz :P

    Ale mam znajomych. Zadna mysz im po domu nie biega :-)

    J.