  • 1. Data: 2016-02-05 09:15:57
    Temat: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Wczoraj wracałem A4
    Deszcz
    Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.

    A ja akurat potrzebuje tył auta polakierować (w lato uszkodziłem).

    Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    Potrzebuje hasło na naklejkę:
    coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować potrzebuje.

  • 2. Data: 2016-02-05 09:41:45
    Temat: Re: Krótkie hasło na naklejke potrzebuje
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-05 o 09:15, Bolko pisze:
    > Wczoraj wracałem A4
    > Deszcz
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.
    Zdecyduj się: po lewej, czy po prawej.
    No i wymijasz, czy wyprzedzasz, bo to też jest różnica, przynajmniej dla
    kogoś, kto ma PJ.
    Jacek

  • 3. Data: 2016-02-05 09:45:13
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Kiedyś były naklejki "MAFIA SAMOCHÓD SŁUŻBOWY", jak miałem na tyle, to niby wszyscy
    hahaha, ale jednak nikt nie migał, nie trąbił i nie zaglądał do środka. Miało to
    jednak też swoje minusy. Przynajmniej 3 razy w tygodniu regularne trzepanie samochodu
    przez patrole.

  • 4. Data: 2016-02-05 09:46:19
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

> [...]
    > Jade 120 km/h wymijam kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.

    Ja już się uodporniłem na na takich debili, choć swego czasu miałem
    pomysł by dorobić niezależny przycisk świateł stop :) Co prawda jeżdżę
    głównie na A2 gdzie jest mniejszy ruch i mniej debili.
    Czasem jak mnie dogoni jakiś ale nie siedzi na zderzaku i nie mruga to
    przyspieszam wyprzedzanie, zwiększam prędkość ze 130 na 140-150,
    mrugający muszą sobie poczekać aż spokojnie skończę manewr :)

  • 5. Data: 2016-02-05 10:29:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Friday, February 5, 2016, 9:15:57 AM, you wrote:

    > Wczoraj wracałem A4
    > Deszcz
    > Jade 120 km/h wymijam

    Wyprzedzasz.

    > kolumnę ciężarówek po prawej stronie.
    > Podkreślam: auto do mnie DOJEŻDŻA i zaczyna mi mrugać a po lewej nadal tiry.

    Skoro miga, to znaczy, że masz możliwość zjechania a się do lewego
    przyspawałeś. Jak wjeżdżasz na lewy, to albo zapierdalaj albo
    spierdalaj. Trzeciego nie dano.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2016-02-05 10:46:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    >Potrzebuje hasło na naklejkę:
    >coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować

    "Jesli widzisz ten napis
    ... to jedziesz za blisko"

    Duzymi literami, bo w deszczu gorzej widac :-)

    J.

  • 7. Data: 2016-02-05 10:49:37
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    > Wyprzedzasz.

    > Skoro miga, to znaczy, że masz możliwość zjechania a się do lewego
    > przyspawałeś. Jak wjeżdżasz na lewy, to albo zapierdalaj albo
    > spierdalaj. Trzeciego nie dano.

    Roman, jechałeś kiedyś polską autostradą? :) najlepiej na mazowszu :)

    a.

  • 8. Data: 2016-02-05 11:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

> [...]
    >
    > Pytanie czy jest tu jakiś poeta:)
    > Potrzebuje hasło na naklejkę:
    > coś w stylu: mrugnij dwa razy to się zatrzymam bo tył polakierować

    Kiedys był naklejki - wal - ty płacisz... czy jakos tak.

    Na takich nerwusów sa ogólnie dwa sposoby:
    - nie reagujesz
    - zwalniasz, wracasz za tira i przepuszczasz...

  • 9. Data: 2016-02-05 11:18:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > - zwalniasz, wracasz za tira i przepuszczasz...

    Bajka, dzięki.

  • 10. Data: 2016-02-05 11:28:35
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Wyprzedzasz.
    Racja

    > Skoro miga, to znaczy, że masz możliwość zjechania a się do lewego
    > przyspawałeś. Jak wjeżdżasz na lewy, to albo zapierdalaj albo
    > spierdalaj. Trzeciego nie dano.

    Było kolumna ciężarówek.
    Mi została jeszcze jedna.
    I miałem wjechać za nią?

    Moja żona często lata do Monachium.
    A potem musi jeszcze autostradą do Ulm jakieś 100+ km.
    I nie jest jakimś piratem drogowym ale zdarza się jej wyprzedać lewym pasem.
    Jej opinia : inny świat.

    Ale my w Polsce autostrady mamy od kilku lat,
    trzeb trochę czasu żeby młodzi się wymuszmieli.