  • 1. Data: 2015-08-13 16:50:06
    Temat: Kryzys wieku produkcyjnego
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Zapewne nie jestem pierwszy ani ostatni z tego typu
    dolegliwościami, a mianowicie praca, żona, dzieci,
    kupę innych życiowych bzdetów którymi trzeba się zająć,
    czasami wypada ruszyć dupę w celach zdrowotnych, żeby
    jaką-taką kondycję utrzymać. W efekcie od paru lat
    czasu na motór pozostaje niewiele, a jak już jest czas,
    to się nie chce, bo do garażu daleko, łachów w piwnicy
    szukać trzeba, a cholera wie czy olej w silniku
    nie jest już aby do wymiany.
    Jak sobie radzić z taką chorobą? Przeczekać? Sprzedać
    padakę i kupić za parę lat coś innego? Wyjechać
    w Bieszczady? :>

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Tygrys '05

  • 2. Data: 2015-08-13 22:29:48
    Temat: Re: Kryzys wieku produkcyjnego
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 16:50:08 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
    > Jak sobie radzić z taką chorobą? Przeczekać? Sprzedać
    > padakę i kupić za parę lat coś innego? Wyjechać
    > w Bieszczady? :>

    sprzedac :) i ogladac motogp - od jutra na zywo od rana transmisje leca :)

    b.

  • 3. Data: 2015-08-13 22:41:04
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 16:50, Lisciasty pisze:
    > Jak sobie radzić z taką chorobą? Przeczekać? Sprzedać
    > padakę i kupić za parę lat coś innego?

    Kupić skuter. Praktyczny, dużo funu, ciuchy moto zbędne. A motur jak
    jeść nie woła to niech stoi, można się karnąć raz na jakiś czas.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2015-08-13 22:49:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Magic wrote:

    > Kupić skuter. Praktyczny, dużo funu, ciuchy moto zbędne.

    asfalt boli tak samo spadając z moto i ze skutera

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2015-08-14 20:18:57
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 13 sierpnia 2015 22:51:15 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > asfalt boli tak samo spadając z moto i ze skutera

    niby zgoda - ale ilez to razy lezales? A latajac powoli to niewiele sie dzieje,
    szanse na slizg sa niewielkie.

    b.

  • 6. Data: 2015-08-14 20:22:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 20:18, Budyń pisze:

    > niby zgoda - ale ilez to razy lezales? A latajac powoli to niewiele sie dzieje,
    szanse na slizg sa niewielkie.

    Chwila, chwila!
    Panowie, co to ma być?!

    Takie sobie pisanie bez poprawnej gramatyki i interpunkcji?
    Gdyby w ten sposób napisał tu ktoś ze ścigacza zaraz by dostał po głowie
    i w niewybrednych słowach uświadomiono by mu, jakim tępym jest pacanem.

    --
    MN

  • 7. Data: 2015-08-14 20:31:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > niby zgoda - ale ilez to razy lezales? A latajac powoli to niewiele sie dzieje,
    szanse na slizg sa niewielkie.

    czasem dużo nie potrzeba. Raz zatakowało mnie Tico. A że było mokro to
    ślizgnąłem przy 20 kmh :)

  • 8. Data: 2015-08-14 21:51:12
    Od: ernst <e...@o...eu>

    > niby zgoda - ale ilez to razy lezales? A latajac powoli to niewiele sie dzieje,
    szanse na slizg sa niewielkie.

    Zawsze się zakłada, że nas to nie dotyczy.
    Dwa piętra pode mną leży gość, który w tamtym sezonie jeździł do pracy
    na "nocniku" w sandałach. Pytał nie raz czy mi nie gorąco. Już nie
    pojedzie. Nie pójdzie nawet do łazienki. Przy +30 stopniach w cieniu,
    wieczorami żona go na balkon wystawia. Dosłownie jak roślinki, które w
    czasie upałów chowa do domu.

  • 9. Data: 2015-08-14 22:43:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 14 sierpnia 2015 21:51:10 UTC+2 użytkownik ernst napisał:

    > Zawsze się zakłada, że nas to nie dotyczy.

    alez to nieprawda - lezalem nie raz, i szpital zwiedzilem, i wyprzedzalem na d..ie
    gdy mnie sie motur zniknal z podemnie - dobrze ze wtedy w ciuchach pelnych bylem :)
    I obserwacje mam podstawowa - gdy latalem do 120 nie dzialo sie nic, pelne nudy.
    Zabawa i zwiazane z tym ryzyko zaczynalo sie wyzej.

    na skutersonie mozna w cywilnych ciuchach :) Jasne ze gwarancji nikt nie da - to sa
    tylko szacunki prawdopodobienstwa gleb.

    b.

  • 10. Data: 2015-08-17 20:42:47
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Budyń pisze:
    8<...
    > na skutersonie mozna w cywilnych ciuchach :) Jasne ze gwarancji nikt nie da
    > - to sa tylko szacunki prawdopodobienstwa gleb.
    ...>8

    Nie tylko gleb - ostatnio bylo pare potracen na pieszych na chodnikach,
    przystankach czy nawet w sklepach.
    Czyli co, chodzic po ulicach w kasku i ciuchach?! :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe