  • 1. Data: 2014-07-23 17:06:45
    Temat: Krzaki przy czytaniu
    Od: p...@o...pl

    Może jakaś dobra dusza mi pomoże!
    Czytam przez stronę internetową i na niektórych postach zamiast polskich liter mam
    krzaki. Jak tego uniknąć? Użyć czytnika? Jak? Nie mam o nich pojęcia.
    Jac

  • 2. Data: 2014-07-23 19:39:27
    Temat: Re: Krzaki przy czytaniu
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-07-23 17:06, p...@o...pl pisze:
> [...]
    krzaki. Jak tego uniknąć? Użyć czytnika? Jak? Nie mam o nich pojęcia.

    Zapytać na grupie o czytnikach?

    JD

  • 3. Data: 2014-07-23 20:28:34
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 19:39:27 +0200, JD napisał(a):

    krzaki. Jak tego uniknąć? Użyć czytnika? Jak? Nie mam o nich pojęcia.

    > Zapytać na grupie o czytnikach?

    wstydziłbyś sie.
    Usnet pada na psyk na naszych oczach, a gdy ktoś nowy przychodzi to go
    jeszcze zniechęcasz :)

    Choć jak by sie hipsterzy dowiedzieli co to ten usenet to jest szansa na
    renesans :>

  • 4. Data: 2014-07-23 20:32:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-07-23 20:28, qrt wrote:

> [...]
    > jeszcze zniechęcasz :)
    >
    > Choć jak by sie hipsterzy dowiedzieli co to ten usenet to jest szansa na

    Nie tak prosto, teraz beda rulezowali normcorzy a z ich spojrzeniem na
    swiat usenet nie przetrwa ;]

  • 5. Data: 2014-07-23 21:57:07
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Zacznij od tego http://konfiguracja.c0.pl/oe/

    jotemon

  • 6. Data: 2014-07-25 21:55:56
    Od: Marek <p...@s...com>

> [...]
    krzaki. Jak tego uniknąć? Użyć czytnika? Jak? Nie mam o nich pojęcia.

    Kliknij prawym przyciskiem myszy na takiej stronie WWW i przełącz
    kodowanie na ISO 8859-2 lub UTF-8. Niektóre newsy są z jednym kodowaniem
    a drugie z innym. Strona WWW wyświetlająca newsy często "nie wie" z
    jakim kodowaniem każdy z tych newsów był więc wyświetla je jakkolwiek.

    Jest to obejście ale rozwiązania nie ma. Lepiej zainstaluj sobie czytnik
    typu Thunderbird. Chyba to jedyny obecnie sensowny.

    Marek

  • 7. Data: 2014-07-28 13:00:03
    Od: p...@o...pl

    > Kliknij prawym przyciskiem myszy na takiej stronie WWW i prze��cz
    > kodowanie na ISO 8859-2 lub UTF-8.
    Dzięki serdecznie.
    Niestety zmiana kodowania na stronie nie działa.
    Chyba będę musiał zmagać się z czytnikiem.
    JAC

  • 8. Data: 2014-07-28 13:43:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-07-28 13:00, p...@o...pl pisze:

    > Dzięki serdecznie.
    > Niestety zmiana kodowania na stronie nie działa.
    > Chyba będę musiał zmagać się z czytnikiem.

    Czytnik to rozsądne rozwiązanie. Nie wiem pod jakim systemem chcesz się
    zmagać ale czytnik pod Windows w postaci wspomnianego Thunderbirda jest
    bardzo wygodny, stabilny i funkcjonalny.

    Marek