  • 1. Data: 2018-03-16 20:57:21
    Temat: Kto już zmienił opony na letnie?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dzisiaj zima zaskoczyła kierowców :-) - wg mnie to był najtrudniejszy
    dzień na drogach (na Mazowszu) od paru lat.
    Pierwszy zamarzający śnieg topił się, później po paru godzinach spadek do
    -3, zrobiła się szklanka i od razu została posypana świeżym puchem. Efekt
    - na wiejskich drogach lepiej nie wysiadać z auta bez łyżew :-)

    TG

  • 2. Data: 2018-03-16 21:00:35
    Temat: Re: Kto już zmienił opony na letnie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > do -3, zrobiła się szklanka i od razu została posypana świeżym puchem.
    > Efekt - na wiejskich drogach lepiej nie wysiadać z auta bez łyżew :-)

    W Warszawie między 18-19 bez większych problemów - jezdnia lekko biała,
    solniczek nie widziałem (nawalili tego tyle wcześniej, że czasem
    wyglądało jak śnieg), bez sensacji.

    Shrek

  • 3. Data: 2018-03-17 01:16:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-16 o 21:00, Shrek pisze:

    > W Warszawie między 18-19 bez większych problemów - jezdnia lekko biała,
    > solniczek nie widziałem (nawalili tego tyle wcześniej, że czasem
    > wyglądało jak śnieg), bez sensacji.

    Przejeżdżałem przez miasto o 21 i potem 24 i sypali.
    Teraz widzę przez okno, że cały czas przejeżdżają kolejne solniczki i
    solą, choć asfalt czarny jak smoła i już było 5× solone, dalej twardo
    solą. Mają przecież płacone za solenie, a nie za niesolenie.

  • 4. Data: 2018-03-17 07:42:00
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 marca 2018 21:00:36 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > W Warszawie między 18-19 bez większych problemów.

    A 500 m od granic Warszawy już szklanka. Pieszy przede mną wysunął orła i stracił
    przytomność. 10 minut później karetka mało co w płot nie wjechała.

  • 5. Data: 2018-03-17 08:03:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2018 o 07:42, Skolmi pisze:

    > A 500 m od granic Warszawy już szklanka. Pieszy przede mną wysunął orła i stracił
    przytomność. 10 minut później karetka mało co w płot nie wjechała.

    Tak jak pisałem - w mieście jest posolone na zapas od listopada;)

    Shrek

  • 6. Data: 2018-03-17 10:42:09
    Od: kloi <n...@o...com>

    Ja, i nie ruszam się z domu, do pracy pojade tramwajem

  • 7. Data: 2018-03-17 10:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Mar 2018 20:57:21 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > -3, zrobiła się szklanka i od razu została posypana świeżym puchem. Efekt
    > - na wiejskich drogach lepiej nie wysiadać z auta bez łyżew :-)

    We wroclawiu podobnie - jak wczoraj zaczelo padac, to wieczorem glowne
    ulice byly juz biale. Ale kierowcy jakos nie dali sie zaskoczyc.

    dzis ... z okna widze dzieci na saneczkach, jedna osiedlowa uliczka
    biala, a druga, troche mniej osiedlowa, rozciapana na czarno.
    A drogowcy, tzn zarzad drog ... pewnie uwazaja, ze nie warto juz
    wydawac pieniedzy :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-03-17 19:43:27
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Shrek" wrote in message news:p8iejo$jdv$3@node2.news.atman.pl...

    > Tak jak pisałem - w mieście jest posolone na zapas od listopada;)

    Może i posolone, ale dziś rano (ok.10) dużo ulic było zupełnie
    nieodśnieżonych. M.in. Srebrna i Złota (w DC rzecz jasna ;-P ).

    --
    Axel

  • 9. Data: 2018-03-17 19:59:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.03.2018 o 19:43, Axel pisze:

    > Może i posolone, ale dziś rano (ok.10) dużo ulic było zupełnie
    > nieodśnieżonych. M.in. Srebrna i Złota (w DC rzecz jasna ;-P ).

    Ale były nieprzejezdne, czy po prostu oczekujesz że wszyskie ulice w
    mieście mają być czarne?

    Shrek

  • 10. Data: 2018-03-17 23:31:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-17 o 08:03, Shrek pisze:

    > Tak jak pisałem - w mieście jest posolone na zapas od listopada;)

    Tak jest, posolone na zapas do listopada. Dlato teraz dosalają, żeby
    starczyło do listopada 2019. No ale ja ich rozumiem. Mają płacone za
    solenie, a nie za niesolenie.
    Kiedyś były takie plakaty o zupie. Tak mi się skojarzyło...