  • 1. Data: 2018-07-20 15:09:45
    Temat: Kto pamieta naklejki grupowe?
    Od: a...@g...com

    Dzis podczas porządkowania strychu natknąłem sie na...

    https://images91.fotosik.pl/1/1bca0cc3f7bfcf27med.jp

    Kuba (aka cita)

  • 2. Data: 2018-07-20 15:14:21
    Temat: Re: Kto pamieta naklejki grupowe?
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 20 lipca 2018 15:09:47 UTC+2 użytkownik Kuba (aka cita) napisał:
    > Dzis podczas porządkowania strychu natknąłem sie na...
    >
    > https://images91.fotosik.pl/1/1bca0cc3f7bfcf27med.jp
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba (aka cita)

    Ja mam na klapie

    --
    Pozdro.
    Jimiasty

  • 3. Data: 2018-07-20 15:59:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello alojzy,

    Friday, July 20, 2018, 3:09:45 PM, you wrote:

    > Dzis podczas porządkowania strychu natknąłem sie na...
    > https://images91.fotosik.pl/1/1bca0cc3f7bfcf27med.jp

    Też mam jeszcze kilka. 20-letnich. Niedawno Stingera syna oklejałem.
    Trzyma jak nowa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2018-07-20 16:17:29
    Od: "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    To mnie zaskoczyliscie...

    Chyba znów sie okleje :-)

    Pozdrawiam
    Kuba (aka Cita)

  • 5. Data: 2018-07-20 16:28:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 16:17, Kuba (aka cita) pisze:
    > To mnie zaskoczyliscie...
    >
    > Chyba znów sie okleje :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba (aka Cita)

    teraz to już stworzenie elitarne :P aż się prosi o "pozdro dla kumatych"
    :D:D:D
    Kiedyś grupowicz mi zrobił na warstwach lepkę z folii reklamowej - była
    idealna aż do rozbicia samochodu, kolejne z folii reklamowej blakły:(

  • 6. Data: 2018-07-20 19:27:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 16:28, sirapacz pisze:
    > (...)
    > Kiedyś grupowicz mi zrobił na warstwach lepkę z folii reklamowej - była
    > idealna aż do rozbicia samochodu, kolejne z folii reklamowej blakły:(

    To bardziej sprawa pigmentu niż folii. Dodatkowo daje się na wierzch
    folię ochronną, blokującą UV.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2018-07-20 21:14:46
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 20 Jul 2018 16:28:38 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    >Kiedyś grupowicz mi zrobił na warstwach lepkę z folii reklamowej - była
    >idealna aż do rozbicia samochodu, kolejne z folii reklamowej blakły:(

    Robiłem w zeszłym roku naklejki pms. Na moim aucie ponad rok jest
    przyklejona, auto całymi dniami stoi tyłem do słońca. Nie blaknie.

    https://images89.fotosik.pl/2/c915675bb2aa5cc8.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2018-07-20 21:16:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Robiłem w zeszłym roku naklejki pms. Na moim aucie ponad rok jest
    > przyklejona, auto całymi dniami stoi tyłem do słońca. Nie blaknie.

    niezła ale nie tak nasycona kolorem jak monokolorowa folia. Druk jednak
    jest słabszy (albo ja trafiłem ujowo)

  • 9. Data: 2018-07-24 14:17:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 15:09, a...@g...com pisze:
    > Dzis podczas porządkowania strychu natknąłem sie na...
    >
    > https://images91.fotosik.pl/1/1bca0cc3f7bfcf27med.jp

    Cały czas oklejony :)
    jeszcze na kilka bryczek wystarczy zapasu.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2018-07-28 00:10:15
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 20.07.2018 o 15:14, Jimiasty pisze:

    Wow, Jimiasty :)
    Wszelkiduchpanabogachwali!

    Pozdr,
    --