  • 1. Data: 2012-10-15 18:19:59
    Temat: Kto sie zalozy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Ze gdyby srajfon dostal wyroznienie EISA, Mobile Choice, itp itd. - Pszemol
    pialby tu z zachwytu, oraz twierdzil twardo, ze to miarodajne nagrody?

  • 2. Data: 2012-10-15 18:41:15
    Temat: Re: Kto sie zalozy
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ze gdyby srajfon dostal wyroznienie EISA, Mobile Choice, itp itd. -
    > Pszemol pialby tu z zachwytu, oraz twierdzil twardo, ze to miarodajne
    > nagrody?

    nie nudzi Was to już?

  • 3. Data: 2012-10-15 18:56:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-15 18:19, Ghost wrote:
    > Ze gdyby srajfon dostal wyroznienie EISA, Mobile Choice, itp itd. -
    > Pszemol pialby tu z zachwytu, oraz twierdzil twardo, ze to miarodajne
    > nagrody?

    Apple nie przejmuje sie takimi glupstwami:
    http://www.spidersweb.pl/2012/07/apple-nie-chce-juz-
    ekologicznych-certyfikatow-jego-produkty-sa-na-zbyt-
    fajne.html

  • 4. Data: 2012-10-15 19:13:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > nie nudzi Was to już?

    Zauważ, że on nie ma absolutnie nic innego do powiedzenia!
    Trolluje zwyczajnie i z tej grupy robi alt.fanclub.pszemol
    Jakby nie rozumiał do czego usenet i grupy tematyczne służą!

  • 5. Data: 2012-10-15 19:18:30
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie nudzi Was to już?

    a Was?

  • 6. Data: 2012-10-15 19:20:25
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "PlaMa" <m...@w...pl> wrote in message

    > Zauważ, że on nie ma absolutnie nic innego do powiedzenia!
    > Trolluje zwyczajnie i z tej grupy robi alt.fanclub.pszemol
    > Jakby nie rozumiał do czego usenet i grupy tematyczne służą!

    Eno, bez przesady, przeciez wiem, ze sluzy do: "iPhone 5 popularniejszy niż
    SGSIII"

  • 7. Data: 2012-10-15 21:27:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-10-15 19:20, Ghost pisze:

    > Eno, bez przesady, przeciez wiem, ze sluzy do: "iPhone 5 popularniejszy
    > niż SGSIII"

    A Ty Pszemola podjudzasz jak małe dziecko :/ Nudne się już to robi.

  • 8. Data: 2012-10-15 21:48:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-10-2012 18:19, Ghost pisze:
    > Ze gdyby srajfon dostal wyroznienie EISA, Mobile Choice, itp itd. -
    > Pszemol pialby tu z zachwytu, oraz twierdzil twardo, ze to miarodajne
    > nagrody?

    http://www.gsmarena.com/mwc_2011_awards_iphone_4_is_
    best_device_htc__best_maker-news-2337.php

    " The Apple iPhone 4 was chosen for the Best Mobile Device award,
    commended for its sharp screen, build materials and last but not least -
    the "phenomenal" ecosystem for apps and their developers."

    Teraz pszemol spuści się, bo to przecież bardzo miarodajne wyróżnienie!

    --
    pozdr.

  • 9. Data: 2012-10-15 21:58:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A Ty Pszemola podjudzasz jak małe dziecko :/ Nudne się już to robi.

    Obawiam sie, ze mylisz przyczyne ze skutkiem. BTW pszemol cie nie nudzi?

  • 10. Data: 2012-10-15 22:38:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 15.10.2012 o 18:19 Ghost <g...@e...pl> pisze:

    > Ze gdyby srajfon dostal wyroznienie EISA, Mobile Choice, itp itd. -
    > Pszemol pialby tu z zachwytu, oraz twierdzil twardo, ze to miarodajne
    > nagrody?

    Czy to jakieś kółko różańcowo-personalne? Czy dyskusje branży gsm? :)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M