  • 1. Data: 2023-06-20 08:22:40
    Temat: Kto uzywa Orange Flex?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ciekawią mnie wrażenia z użytkowania dwóch kart SIM z tym samym numerem.
    M.in., czy są sytuacje, że jeden telefon blokuje wykonywanie połączeń z drugiego
    (telefonu, tabletu, smarka)?
    Taki odpowiednik "nieodłożonej słuchawki".

  • 2. Data: 2023-06-20 10:55:02
    Temat: Re: Kto uzywa Orange Flex?
    Od: Mac Ka <m...@i...pl>

    wtorek, 20 czerwca 2023 o 08:22:43 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    (telefonu, tabletu, smarka)?
    > Taki odpowiednik "nieodłożonej słuchawki".

    Nic takiego nie ma miejsca. Ja w pewnym momencie miałem 3 karty SIM z jednym numerem
    2 w Orange Flex oraz 1 w Heyah. Było to przez kilka godzin w czasie transferu numeru
    z Orange do Heyah.

    MK