  • 1. Data: 2017-08-04 17:06:49
    Temat: Kto wygeneruje SimLock code dla W610i ?
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Witam, potrzebuje jakiegoś jednego chętnego, który jeszcze nie pokasował
    wszystkich programów z dysku z zeszłego wieku i posiada jakieś narzędzie do
    generowania kodów do zdjęcia simlock'a.

    Telefon:
    SE w610i

    IMEI:
    35715401-873031-1-65

  • 2. Data: 2017-08-06 22:25:26
    Temat: Re: Kto wygeneruje SimLock code dla W610i ?
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-08-04 15:06, T.V. <s...@z...hell> wrote:
> [...]
    > wszystkich programów z dysku z zeszłego wieku i posiada jakieś narzędzie do

    Do takich nowych to chyba nie było prostych kalkulatorów, a pierwszy
    lepszy serwis powinien sprzedać Ci kod taniej niż sam kupisz w necie.
    Takie przynajmniej mam doświadczenia z tamtych czasów.

  • 3. Data: 2017-08-06 22:41:44
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

    On 2017-08-04 15:06, T.V. <s...@z...hell> wrote:
    > Witam, potrzebuje jakiegoś jednego chętnego, który jeszcze nie pokasował
    > wszystkich programów z dysku z zeszłego wieku i posiada jakieś narzędzie
> [...]

    Cześć,
    Zajmuję się tym (blokady simlock) od 2000 r. Do tych modeli (SE na
    platformie DB2020) do narzędzia, które wygeneruje poprawny kod NCK na bazie
    IMEI nie dotarłem.
    Prawdopodobnie nigdy nie powstało.

    Simlock potrafię usunąć, ale za pomogą narzędzi, które wymagają połączenia
    telefonu z komputerem za pomocą kabla USB.
    Jeśli nie znajdziesz nikogo bliżej, można telefon przesłać do naszego
    serwisu i pomogę w tej sprawie.

    Tu znajdziesz namiary:
    http://simlock.vmobile.pl/

    pozdrawiam,
    Witold Rodzeń

  • 4. Data: 2017-08-23 21:05:29
    Od: "T.V." <s...@z...hell>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 22:41:44 +0200, Witold Rodzeń [vmobile.com.pl]
    napisał(a):

> [...]
    > telefonu z komputerem za pomocą kabla USB.
    > Jeśli nie znajdziesz nikogo bliżej, można telefon przesłać do naszego

    Zapomniałem o telefonie :-)
    OK, OK, ale nie wiem, czy gra jest warta świeczki, po prostu jest sobie
    taki telefonik z lockiem i pomyślałem, że może by sie kiedys przydał,
    ale...
    Telefon wart tyle co paczka zapałek, sam list bedzie kosztował więcej tam i
    z powrotem :D

    Dzieki koledzy za chęci, ale chyba zrobię z niego tarcze i postrzelam z
    wiatrówki :D