  • 1. Data: 2017-10-16 14:10:24
    Temat: Ktokolwiek widział
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    pozwolę sobie wykorzystać grupę jako google bo słabo mi idzie, a może
    ktoś już ma sprawdzone rozwiązanie.
    Potrzebny extender HDMI po skrętce lub świetle, ale z wejściem
    analogowym audio po stronie nadawczej i wyjściem po stronie odbiorczej.

    Znalazłem z extractorem analogowego audio w odbiorniku, ale bez wejścia
    analogowego.

    nie chcę dodatkowego pudełka audio injector
    koś widział coś takiego ?
    RR

  • 2. Data: 2017-10-16 16:08:45
    Temat: Re: Ktokolwiek widział
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-16 o 14:10, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    > analogowego.
    >
    > nie chcę dodatkowego pudełka audio injector

    Chyba jednak nie ma w przyrodzie koegzystencji technologii cyfrowej i
    starej analogowej w takim układzie.
    Więc, jak nie chcesz widzieć dodatkowego pudełka audio na każdym końcu
    to włóż oba pudełka (HDMI i Audio) do jednego większego.
    Do tego splitery RJ45 i masz handlowy produkt.