  • 1. Data: 2014-10-29 15:48:48
    Temat: Którego crossa wybrać ??
    Od: KeylonXD <kapi1461@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam,
    Co byście mi doradzili na sam początek Yamahe DT 125 czy Kawasaki KDX 125
    ??

  • 2. Data: 2014-10-29 15:52:14
    Temat: Re: Którego crossa wybrać ??
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-29 15:48, KeylonXD pisze:
    > Witam,
    > Co byście mi doradzili na sam początek Yamahe DT 125 czy Kawasaki KDX
    > 125 ??

    Na samym początku był chaos...

    MarcinJM gg: 978510 http://www.supervw.com.pl
    kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

  • 3. Data: 2014-10-29 19:06:20
    Od: radekkkkk <radoslawtworek@_NOSPAM_interia.pl>

    MarcinJM napisal

    > Na samym początku był chaos...

    Witaj ja moge ci zaproponowac yamahe ponieważ jezdzilem na takiej i
    spisywala sie bdb natomiast z kawka nie mialem do czynienia

  • 4. Data: 2014-10-29 23:01:01
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 29-10-2014 o 15:52, MarcinJM pisze:
    > Na samym początku był chaos...

    I tak już zostało...

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2014-10-30 08:16:26
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-29 15:48, KeylonXD pisze:
    > Witam,
    > Co byście mi doradzili na sam początek Yamahe DT 125 czy Kawasaki KDX
    > 125 ??

    Ten w lepszym stanie.

    --
    ,,Bundinn er bátlaus ma?ur"

  • 6. Data: 2014-10-30 11:05:12
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-10-29 19:06, radekkkkk pisze:
    > MarcinJM napisal

    > Witaj ja moge ci zaproponowac yamahe ponieważ jezdzilem na takiej i
    > spisywala sie bdb natomiast z kawka nie mialem do czynienia

    Hmm... , a na ch*** mi yamaha?
    Ale dziekuję za propozycję.