  • 1. Data: 2016-08-24 10:12:31
    Temat: Który model [Canona?] miał focus-bracketing?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pamiętam, ze któryś z EOS-ów (i to jeszcze na film?) miał funkcję focus-bracketing,
    czyli aparat robił np. 3 zdjęcia z minimalnym przesunięciem płaszczyzny ostrzenia.
    Były zwiększone szanse, ze jedno z ujęć będzie 'w punkt'.
    Pamiętcie może, który to był model (lub inne aparaty, szczególnie lustrzanki, z
    podobną funkcją)?
    BTW bardzo mi focus-bracketingu brakuje we współczesnych lustrzankach :-((
    Ciekawe, dlaczego ta funkcja się nie rozpowszechniła?

  • 2. Data: 2016-08-24 19:26:31
    Temat: Re: Który model [Canona?] miał focus-bracketing?
    Od: Piotr aka dracorp <i...@w...eu>

    Dnia Wed, 24 Aug 2016 10:12:31 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    > :-((
    > Ciekawe, dlaczego ta funkcja się nie rozpowszechniła?
    A Magic Lantern: http://www.magiclantern.fm/
    Nie wiem jak mocno różni się od CHDK ale ten miał duże możliwości.

    --
    piecia aka dracorp
    pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

  • 3. Data: 2016-08-24 20:17:39
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    ąćęłńóśźż wrote in <news:npjksn$6tc$3@node1.news.atman.pl>
    > Pamiętam, ze któryś z EOS-ów (i to jeszcze na film?) miał funkcję focus-bracketing

    Pewnie mozna to uzyskac podlaczajac lustrzanke do komputera (moze byc
    Raspberry Pi) i sterujac nia aplikacja gphoto2
    www.gphoto.org/doc/remote/
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2016-08-25 12:43:05
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Mittwoch, 24. August 2016 10:12:09 UTC+2 schrieb ąćęłńóśźż:
> [...]
    > BTW bardzo mi focus-bracketingu brakuje we współczesnych lustrzankach :-((
    > Ciekawe, dlaczego ta funkcja się nie rozpowszechniła?

    nie przypominam sobie aby mialy te funkcje analogowe slr , byc moze , ale nie wiem.
    natomiasst maja ja kompakty nie wiem czy wszystkie alr taki powershot s80 ma.

    z tym ze funkcje te wprowadza do canona magic latern , sa tez aplikacje na komorke ,
    ze mozna polaczyz z dslr i sterowac af bracketingiem.
    kest to dosyc powolne , chyba latwiej i szybciej przestwic recznie , lub zwyczajnie
    wcisnac serie a kazde ze zdjec bedzie sie nieco roznic.