  • 1. Data: 2010-05-24 09:10:29
    Temat: Który operator ?
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Jestem w tej chwili w Erze i zastanawiam się nad przejściem z moim abo do
    innego operatora. Najtaniej wychodzi mi w Play na drugim miejscu w Orange.
    Co sądzicie o tych operatorach ? Interesuje mnie głownie poziom biur obsługi
    klienta, jakość rozmów (czy możńa sie dodrzwonic czy nie przerywa połączeń,
    nie charczy cos w słuchawce, nie gubi zasięgu choc ten jest itp).Wiem, że
    kazdemu mozńa coś zarzucić to juz wyczytałem w sieci. Ale chciałbym poznać
    opinie i osobiste odczucia w stosunku do tych operatorów.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-24 09:18:04
    Temat: Re: Który operator ?
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > chciałbym poznać opinie i osobiste odczucia w stosunku do tych operatorów.

    slusznie piszesz, ze kazdemu mozna cos zarzucic
    co do ery - potwierdzam "jakos" zamiast jakosci, siec zajeta to dosc czesta
    rzecz

  • 3. Data: 2010-05-24 09:22:35
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Maj, 11:10, "mz" <2...@w...pl> wrote:
> [...]
    > kazdemu mozńa coś zarzucić to juz wyczytałem w sieci. Ale chciałbym poznać
    > opinie i osobiste odczucia w stosunku do tych operatorów.

    Play mnie denerwuje brakiem normalnej infolinii.

    Mam u nich internet i brak mozliwosci skorzystania z normalnego
    "infolijnego" polaczenia od innego niz Play operatora (zreszta dla
    swoich" tez nie sa tani - 1 zl za polaczenie).
    http://www.playmobile.pl/pl/kontakt/

    Kiedys do nich zadzwonilem i poplaciwszy ( a raczej pomniejszywszy
    pule rozmow abonamentowych w Erze - bo byl to jeszcze abonament
    oplacajacy play-a) za kilka minut sluchania muzyczki zrezygnowalem.

  • 4. Data: 2010-05-24 09:26:54
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Jestem w tej chwili w Erze i zastanawiam się nad przejściem z moim abo do
    > innego operatora. Najtaniej wychodzi mi w Play na drugim miejscu w Orange.
    Play na prowincji ciągle jeszcze mocno wirtualny (roaming Plusa). W
    konsekwencji np. braki internetu poza miastami.
    Macałem sie z nimi, ale tak mi wyjaśnili.
> [...]
    > kazdemu mozńa coś zarzucić to juz wyczytałem w sieci. Ale chciałbym poznać
    > opinie i osobiste odczucia w stosunku do tych operatorów.

    Ja akurat uzwglednialem Play i Ere - za zabawki bez simlocka, wybrałem
    Ere. Natywnie "od zawsze" mam nr w Orange, jak będzie jego rocznica
    pomyślę...

  • 5. Data: 2010-05-24 09:37:52
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Ja akurat uzwglednialem Play i Ere - za zabawki bez simlocka, wybrałem
    > Ere. Natywnie "od zawsze" mam nr w Orange, jak będzie jego rocznica
    > pomyślę...

    Era daje teraz niby fajne warunki na przedłużenie umowy ale: nie daje
    darmowych minut w abo do Playa itp siec. Mam sporo znajomych w Play więc
    często tam dzwonie. Do tego ceny telefonów w Erze są kosmiczne w porównaniu
    z innymi operatorami (Orange i Play)

  • 6. Data: 2010-05-24 11:17:20
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    mz pisze:
> [...]
    > często tam dzwonie. Do tego ceny telefonów w Erze są kosmiczne w porównaniu

    Mojego fona Orange nie miał, a gdyby miał to z lockiem. Abonamenty Ery i
    Playa (biznes) były niezupełnie porównywalne, plus minus w Playu taniej
    aparat ale wyzsze abo. Nie zgodzę się, że kosmiczne.

    I zero znajomych w P, więc wszystkich bym wq kosmiczną ceną połączeń do
    mnie. Zasięg w Polsce 'B-C', jednak nieświęta stara trójca wiadomo jak
    ma i wybrałam jak wybrałem.

  • 7. Data: 2010-05-24 11:29:52
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    > aparat ale wyzsze abo. Nie zgodzę się, że kosmiczne.

    SE Yari 1 zł w Play, 69 zł w Orange i jedyne 299 zł w Era (do niedawna 399)
    Na Alegro ok 420 zł widziałem. Więc dla mnie to już róznice kosmiczne. Dla
    porównania weż 299 złotówek i ułóż jedna na drugiej a potem wez 1 zł i połóż
    obok