  • 1. Data: 2016-10-27 15:39:11
    Temat: Który tani i dobry sprzedawca WD Red-ów?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Zwykle HDD ściągałem ze Stanów, ale przy obecnym wysokim kursie $$, licząc z kosztami
    wysyłki to się chwilowo może nie opłacać.
    U którego sprzedawcy warto kupić (3-4 TB), żeby było tanio i mieć solidną gwarację na
    wszelki wypadek?

  • 2. Data: 2016-10-27 21:24:56
    Temat: Re: Który tani i dobry sprzedawca WD Red-ów?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-27 o 15:39, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    kosztami wysyłki to się chwilowo może nie opłacać.
    > U którego sprzedawcy warto kupić (3-4 TB), żeby było tanio i mieć solidną gwarację

    Że się dopytam: chcesz korzystać z gwarancji sprzedawcy, a nie gwarancji
    producenta?

    Widzę u dystrybutorów, że RED-y mają 3 lata gwarancji producenta.

    Reklamację zgłaszasz tu:
    https://westerndigital.secure.force.com/ind/?lang=en

    Trochę informacji:
    http://support.wdc.com/warranty/?&lang=pl

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-10-28 09:19:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-27 o 21:24, Adam pisze:

    > Że się dopytam: chcesz korzystać z gwarancji sprzedawcy, a nie gwarancji
    > producenta?

    A wiesz czym obie się różnią ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2016-10-28 09:32:59
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W Polsce w co drugim mieszkaniu ktoś ma firmę, więc uzyskanie faktury na cokolwiek, z
    dowolną datą, nie jest problemem.
    Jak odróżnić sprzedawcę od "sprzedawcy"?
    Generalnie chciałbym mieć gwarancję WD jak najdłuższą (jeżeli amerykańska byłaby
    dłuższa, to może warto kupić w Stanach - ale to chyba na Black'i jest 5 lat?).

    -----

  • 5. Data: 2016-10-28 10:52:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 09:32, ąćęłńóśźż pisze:
    > Generalnie chciałbym mieć gwarancję WD jak najdłuższą (jeżeli amerykańska byłaby
    dłuższa, to może warto kupić w Stanach - ale to chyba na Black'i jest 5 lat?).

    RED 3 lata
    https://www.wdc.com/products/internal-storage/wd-red
    .html

    Black 5 lat
    https://www.wdc.com/products/internal-storage/wd-bla
    ck-desktop.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-10-28 10:53:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 10:52, Chris pisze:

    > RED 3 lata
> [...]

    Jeszcze jest RED PRO z 5 letnią

    https://www.wdc.com/products/business-internal-stora
    ge/wd-red-pro.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-10-28 12:05:56
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Bywały różnice pomiędzy rynkiem amerykańskim, a innymi rynkami, być może różnic już
    nie ma.
    Dłuższa gwarancja kusi, ale jednak wybiorę Red (intellipower, 5400 rpm?), bo Black i
    RedPro są co prawda szybsze (czego i tak dysk sieciowy nie wykorzysta z uwagi na
    prędkość nawet gigabitowej sieci do 100MB/s), ale głośniejsze i bardziej prądożerne
    (7200 rpm).
    Kiedyś kupiłem Black's DOA (tylko stukał i tylo go było), WD wysyłkowo (jakoś przez
    Niemcy?) wymienił.

    -----

  • 8. Data: 2016-10-28 13:26:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-28 o 09:19, Chris pisze:

    > A wiesz czym obie się różnią ?

    Jak biorę dla klienta wspomniane dyski z ABC-Data, to mam 2 lata
    gwarancji (cia ABC), dopiero klient po rejestracji ma 3 lata
    bezposrednio u producenta.

    Oczywiscie to nie jedyne roznice.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2016-10-28 14:02:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 13:26, Adam pisze:

    > Jak biorę dla klienta wspomniane dyski z ABC-Data, to mam 2 lata
    > gwarancji (cia ABC), dopiero klient po rejestracji ma 3 lata
    > bezposrednio u producenta.

    Ja biorę z Action i mam od razu 3 lata u dystrybutora :)

    > Oczywiscie to nie jedyne roznice.

    No właśnie powiedz jaka to różnica bo jest znacząca :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-10-28 14:19:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-10-28 o 14:02, Chris pisze:

    > Ja biorę z Action i mam od razu 3 lata u dystrybutora :)

    Action mnie mocno zrazil - jeszcze jak byl w okolicach ul.
    Broniewskiego. Tak mi zostalo do teraz ;)

    > No właśnie powiedz jaka to różnica bo jest znacząca :)

    Dla mnie?
    Gwarancja sprzedawcy - klient mi daje towar i ja sie bujam dalej.
    Gwarancja producenta - ja nawet nie musze wiedziec, ze klientowi cos nie
    dziala :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam