  • 1. Data: 2016-08-17 18:05:10
    Temat: Ktoś coś?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu formatował pendrive na NTFS?
    czy to był jego ostatni format?

    jak sformatować na NTFS?

  • 2. Data: 2016-08-17 22:26:29
    Temat: Re: Ktoś coś?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > czy Ktoś tu formatował pendrive na NTFS?
    > czy to był jego ostatni format?
    >
    > jak sformatować na NTFS?

    mkfs.ntfs /dev/sdx1

    ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-08-18 07:54:01
    Od: tintin <n...@o...com>

    > czy Ktoś tu formatował pendrive na NTFS?
    > czy to był jego ostatni format?

    tak miałem, sformatowałem ntfs i przy nagrywaniu pierwszego pliku pen
    padł i nie da się go w żaden sposób uruchomić

  • 4. Data: 2016-08-18 11:27:03
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-08-18 o 07:54, tintin pisze:

    > tak miałem, sformatowałem ntfs i przy nagrywaniu pierwszego pliku pen
    > padł i nie da się go w żaden sposób uruchomić

    "Padanie" nie ma żadnego związku z systemem plików. To nie system embedded.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-08-18 13:18:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > czy Ktoś tu formatował pendrive na NTFS?

    tak

    > czy to był jego ostatni format?

    nie, bo piszę, a taki, którego to był ostatni format jak tu napisze to
    cud będzie.

    > jak sformatować na NTFS?

    sudo mkfs.ntfs -f /dev/sdb1

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-08-18 13:40:15
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wszystkie pendrajwy formatuję jako NTFS.
    No chyba, że dane urządzenie (np. TV) nie chce na taki nagrywać.

    -----

  • 7. Data: 2016-08-18 14:34:23
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy Ktoś tu formatował pendrive na NTFS?
    > czy to był jego ostatni format?
    >
    > jak sformatować na NTFS?

    To ja może obrazkowo :

    http://www.ntfs.com/quest22.htm