  • 11. Data: 2018-07-13 00:43:52
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-12 o 11:16, RadoslawF pisze:

    > Nieopatrznie oglądałem kiedyś filmik z testów nowego pojazdu
    > tej marki. Nie osiąga to nawet 90km/h, ...

    Po co miejski samochód miałby osiągać tyle ?

  • 12. Data: 2018-07-13 01:52:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Dawaj gdzie te dwie predkosci podal a potem wpierdol myszke przymule bagienny.

    Producent w instrukcji przymule bagienny.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-07-13 03:04:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I jak przepisywali instrukcje do wikipedii to sie pomylili i zamiast 90km/h napisali
    ze 60km/h. I ze przy 60 zasieg 90km a w trybie oszczednym v max 40km/h zasieg dwa
    razy wiekszy. Wychodzi ze jestes ciekawostka przyrodnicza co potrafi pisac a nie
    potrafi czytac.

  • 14. Data: 2018-07-13 03:13:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapotrzebowanie tworza producenci a nie klienci detaliczni. Widocznie nie ma interesu
    w produkowaniu malych tanich samochodow elektrycznych. Jak by byl to producenci
    stworzyli by zapotrzebowanie. W produkcji kilogram wypasionego bmw czy super mesia
    kosztuje w materialach tyle samo albo niewiele wiecej niz samochodu tata.

  • 15. Data: 2018-07-13 03:14:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    zasieg dwa razy wiekszy. Wychodzi ze jestes ciekawostka przyrodnicza co potrafi pisac

    Nie interesuje mnie co przepisali do wikipedii.
    Natomiast bardzo ciekawie wygląda zarzut jednego kretyna który
    raz twierdzi że nic nie wiem o elektrycznych rometach a innym razem
    podaje domniemane źródła mojej wiedzy.
    Więcej spójności w tym co piszesz kretynku, bo jest tu cała
    masa ludzi rozumiejąca co czytają.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-07-13 04:23:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dokad nie podasz pisanego i mozliwego do zweryfikowania zrodla dotad bedziesz idiota.
    Negujesz dwa istniejace w necie zrodla. Jedno to opis sprzedawcy drugie wikipedia.
    Daj to z prawdziwa informacja i bedzie ok.

  • 17. Data: 2018-07-13 04:44:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Dokad nie podasz pisanego i mozliwego do zweryfikowania zrodla dotad bedziesz
    idiota. Negujesz dwa istniejace w necie zrodla. Jedno to opis sprzedawcy drugie
    wikipedia. Daj to z prawdziwa informacja i bedzie ok.

    A to zmieni fakt że naskoczyłeś na mnie jak głupi buc i pisałeś
    o mnie wzajemnie wykluczające się bajki?
    A może chcesz podać weryfikowalne źródła tego który raz na oczy
    widzę małe auto niereformowalny kretynie?

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-07-13 08:21:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Jul 2018 00:42:44 +0200, kk

    > Nie ma zapotrzebowania na takie samochody

    Córce pewnie kupię takie autko na dojazdy do szkoły. :P
    Lepsze to niż dziurawy Twizzy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2018-07-13 08:24:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 13 Jul 2018 00:43:52 +0200, kk

    > Po co miejski samochód miałby osiągać tyle ?

    Jak po co, przecież wiadomo że każdy rower też musi
    osiągać 90/h inaczej jest kompletnie bezużyteczny.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2018-07-13 09:12:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 08:21:50 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Córce pewnie kupię takie autko na dojazdy do szkoły. :P
    > Lepsze to niż dziurawy Twizzy.

    Wczoraj o tym samym z żona dyskutowaliśmy- bo trochę jest takich aut- niekoniecznie
    elektryki
    Wcześniej tematu nie drążyłem to nie wiedziałem nawet że córka może iść na kurs PJ
    mając niecałe 16 lat
    16 lat kończy za miesiąc i mogłaby już zacząć kurs na PJ.
    Jedyny problem w tym ze wczoraj na szybko szukając nie znalazłem w naszym mieści
    szkoły która prowadzi kursy na B1.
    Najbliższa jaką znalazłem to 30km dalej
    Szkoda że ze dwa miechy wcześniej na to nie wpadłem bo by dziewczyna przez wakacje
    kurs robiła.