  • 61. Data: 2018-07-22 10:40:07
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 10:38, Myjk pisze:
    > Thu, 19 Jul 2018 20:23:44 +0200, kk

    > Niemniej jednak zmarnowałem czas i odnalazłem miejsce gdzie był
    > prowadzony "test" -> https://goo.gl/maps/XzaXL4Akua52
    >
    > Do pierwszego zatrzymania 500m pod górę ze spadkiem ponad 20 stopni, cała
    > trasa około kilometra (!) długości. Którą taczka jednak pokonała po
    > odpoczynku. Nadal czekam na przykład gdzie w miastach są takie estakady czy
    > inne ulice.

    Polska piękna jest

  • 62. Data: 2018-07-22 10:40:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-20 o 12:03, RadoslawF pisze:

    > Lublin.
    > Od Solidarności:
    > Sikorskiego, Puławska, Lubomelska i jej  przedłużenie Wieniawska,
    > w druga stronę Kompozytorów polskich, krótsza ale stroma.
    > Al Warszawska w obie strony od Solidarności.
    > Wodopojna z Świętoduską i Lubartowska w kierunku starego miasta.
    >
    > Pewnie to nie wszystkie ale podaje tylko swoją okolicę.
    >
    > Do tego cała masa krótszych ale zatłoczonych gdzie optymistę
    > jadącego 30km/h zatrąbią na śmierć. A jak się trafi policjant
    > to przywali mandat za tamowanie ruchu.

    Baju baju

  • 63. Data: 2018-07-23 14:41:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zmiana samochodow powoli ale zmiana polegajaca na zakazie wjazdu samochodow
    najpierw do centrow miast moze byc z dnia na dzien z jakims krotkim czekaniem na
    podpis prezydenta. Jak ci sie przerabianie na elektryczne nie podoba to przerobki na
    gaz ziemny wspomagane przez rzad.

    A ja proponuję, żeby uchwalić eutanazję dla emerytów i rencistów. Zobacz
    ile zrobiłoby się wolnych miejsc pracy, ile mieszkań, ile mniej głupot
    wypisywanych na grupach, ile mniej smogu samochodowego, bo wraz z
    emerytem czy rencistą jego "cinkocinko" szło by na złom, a ile
    bezpieczniej na ulicach, bo to taki stary to już niedowidzi,
    niedosłyszy, jeździ starym, zdezelowanym gruchotem i do tego wydaje mu
    się, że jest najlepszym znawcą PoRD :)

  • 64. Data: 2018-07-23 15:16:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To wydales wyrok na siebie. Nie jestem ani rencista ani emerytem. Jestem rentierem.
    Ty wstales dzisiaj o 6:30 a ja o 12. Polezal bym jeszcze ale mi sie szczac chcialo.
    Zjadlem sniadanie i pojade sobie rowerem na basen poplywac. Ty w tym czasie bedziesz
    jakis row kopal albo pape na czyims dachu kladl. Przez robote degradujesz sie
    fizycznie dwa razy szybciej niz ja. Umyslowo nigdy mi nie dorownywales to bede mial
    litosc.