  • 1. Data: 2017-04-11 13:23:33
    Temat: Ktoś szukał o systemie Dietla?
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Nie pamiętam, na której z grup, stąd kros...
    Czy może chodziło o to?
    http://www.bayern-online.com/v2261/artikelliste.cfm/
    203/System-Dietl-Wien.html
    Trafiłem przypadkowo, szukając danych nt. oszukanczości oszczędzaczy
    energii.
    Inne systemy też są, więc link polecam.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 2. Data: 2017-04-11 21:29:53
    Temat: Re: Ktoś szukał o systemie Dietla?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 13:23, HF5BS pisze:
> [...]
    203/System-Dietl-Wien.html

    > Trafiłem przypadkowo, szukając danych nt. oszukanczości oszczędzaczy

    Ja szukałem.

    Dzięki za link :)
    Udało Ci się trafić na stronę, do której link podawałem niedawno:

    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Strona o telefonach
    Date: Fri, 17 Mar 2017 15:24:31 +0100

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-04-12 23:46:28
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Telefony systemu Dietla były stosowane w Krakowie do drugiej połowy lat
    dwudziestych. Opis tamtejszej centrali można znaleźć tutaj:
    http://bc.pollub.pl/Content/942