  • 1. Data: 2011-03-03 13:15:31
    Temat: {Kupię} Idzie wiosna więc ....
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

    ... kupię choppera. Jakby ktoś, coś miał na zbyciu to proszę na priva.
    Rejon Wrocławia.
    Wiesiek

  • 2. Data: 2011-03-03 16:15:41
    Temat: Re: {Kupię} Idzie wiosna więc ....
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ... kupię choppera. Jakby ktoś, coś miał na zbyciu to proszę na priva.
    > Rejon Wrocławia.

    Sprecyzowales wszystko jak cholera - jaka pojemnosc, rocznik, ile masz kasy
    czy cos masywnego czy lzejszego, pierwsze moto czy nie, etc.

    Dysiek

  • 3. Data: 2011-03-03 21:14:43
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 3 Mar, 17:15, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Sprecyzowales wszystko jak cholera - jaka pojemnosc, rocznik, ile masz kasy
    > czy cos masywnego czy lzejszego, pierwsze moto czy nie, etc.
    >
    > Dysiek

    Wg. mnie sprecyzował wstępnie ale i dostatecznie. Masz na sprzedaż
    chopera (jakiegoś tam)- piszesz do gościa, bo on niekoniecznie czyta
    Ci w myślach, że sprzedajesz motocykl albo sprzedaje go Twój kolega...

  • 4. Data: 2011-03-03 21:37:11
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2011-03-03 22:14, Ryback pisze:
    > Wg. mnie sprecyzował wstępnie ale i dostatecznie. Masz na sprzedaż
    > chopera (jakiegoś tam)- piszesz do gościa, bo on niekoniecznie czyta
    > Ci w myślach, że sprzedajesz motocykl albo sprzedaje go Twój kolega...

    W której sytuacji zostanie zaoszczędzone (sumarycznie) więcej czasu:
    - gdy on wstępnie, czyli np.: "około litra, rocznik 2000+, bezwypadkowy"
    ustali czego szuka,
    - gdy każdy posiadacz choppera (nie wyłączając motorowerów) na sprzedaż
    wyśle mu ofertę?

    Jak potrafisz kalkulować, to już wiesz, że chuj - nie dostatecznie.

    --
    wO.ôhoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"