  • 11. Data: 2014-10-19 02:04:59
    Temat: Re: (Kupie) Supersporta dobrze by bylo gdyby z Warszawy ale nie koniecznie
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 12.10.2014 James <n...@d...for.spam> napisał/a:
    > Mogę zaproponować mój motocykl, który troszkę niestety nie pasuje do Twoich
    > oczekiwań, ale...
    > Honda CBR600F4i rok 2006, przebieg 1km. Motocykl nowy, nigdy nie jeździł.
    > Niestety zdrowie mi już nie pozwoli na jazdę. Lokalizacja 6km od Warszawy.

    Łożeszty ciągle to trzymasz, laska szuka sporta, a proponujesz jej sprzęta
    który może dostarczyć tyle emocji co autobus miejski. Zawekuj go na następne
    ~20lat i wtedy może będzie to ciekawostka warta uwagi dla zgredów.

    --
    kakmaratgmaildotcom i f4i

  • 12. Data: 2014-10-19 08:14:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-19, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Łożeszty ciągle to trzymasz

    Pewnie ciezko sprzedac nowy 8 letni motocykl ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200