  • 1. Data: 2016-11-20 19:12:31
    Temat: Kupno Hondy cbr 125
    Od: Igeaasz <barylka17@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam. Mam pewien problem, a mianowicie planuje kupić motocykl honde cbr
    125 rocznik 2014 z przebiegiem 7157 jaki widnieje na zdjęciu, natomiast w
    opisie widnieje przebieg 7700km i sam już zgłupiałem chociaż możliwe jest
    że sprzedający nadal na nim jeździ i nabija kma zdjęcie zostało zrobione
    wcześniej.. Sam motocykl jest lekko uszkodzony tj pare wgnieceń na
    pojedynczych elementach
    Interesuje mnie ten mały przebieg myślę, że warto by było zabrać ze sobą
    jakiegoś "speca"...
    jak myślicie? Przypominam że motocykl jest z 2014r więc jest stosunkowo
    młody. Proszę o odpowiedzi i porady co na pierwszy rzut oka sprawdzać czy
    takiej ofercie. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-11-20 23:51:04
    Temat: Re: Kupno Hondy cbr 125
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 20.11.2016 o 19:12, Igeaasz pisze:
    > Proszę o odpowiedzi i porady

    1. Musisz się przyłożyć do nauki, bo pani od polskiego może cię nie
    puścić do następnej klasy.
    2. Musisz zacząć czytać.
    3. Jeśli chcesz napisać post, poproś starszego kolegę o pomoc. Tylko
    takiego kolegę, który nie kupował świadectwa - czyli sam, o własnych
    siłach zdaje egzaminy i nie ma problemów z wysławianiem się w języku
    ojczystym.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2016-11-21 14:58:44
    Od: Igeaasz <barylka17@_NOSPAM_gmail.com>

    Akarm napisal

> [...]
    > takiego kolegę, który nie kupował świadectwa - czyli sam, o własnych
    > siłach zdaje egzaminy i nie ma problemów z wysławianiem się w języku

    Przepraszam bardzo panie polonisto ale ja prosiłem tylko o odpowiedź, a
    nie o wytykanie mi błędów. Oszczędź sobie czasu, bo mnie to nie rusza więc
    jeśli nie masz nic sensownego do napisania to lepiej nic nie pisz. Nie
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2016-11-21 21:39:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-21 o 14:58, Igeaasz pisze:

    > Przepraszam bardzo panie polonisto ale ja prosiłem tylko o odpowiedź, a
    > nie o wytykanie mi błędów. Oszczędź sobie czasu, bo mnie to nie rusza

    4. Prosiłeś o "odpowiedzi i porady" i porady dostałeś.

    > więc jeśli nie masz nic sensownego do napisania to lepiej nic nie pisz.
    > Nie pozdrawiam

    5. Powinieneś doczytać do czego służy usenet. A jak chcesz precyzyjnej
    odpowiedzi na pytanie to zapłać jakiemuś specjaliście. Dostanie
    pieniądze to może poczuje się w obowiązku i wytłumaczy.