  • 1. Data: 2018-07-09 08:21:09
    Temat: Kupno samochodu - zapłata
    Od: gruby <g...@g...com>

    Mam zamiar kupić samochód który kosztuje ok 120 tysięcy
    Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do
    wysokosci 20, 50 tys.
    Jak to rozwiazac ?

  • 2. Data: 2018-07-09 08:35:06
    Temat: Re: Kupno samochodu - zapłata
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 08:21:09 +0200, gruby napisał(a):

    > przelewy expresowe

    A po ch... ci przelew ekspresowy? Zrób zwykły. Jak ufasz sprzedawcy (bo
    w końcu kupujesz u niego) to możesz zaczekać aż dojdzie. I nie płać
    gotówą, przelew zostawia ślad, gotówa nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-07-09 08:47:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A po ch... ci przelew ekspresowy?
    Pewnie chce zapłacić przy odbiorze auta.
    A 6 x 20 = 120 :-)

    Robert

  • 4. Data: 2018-07-09 09:57:57
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "gruby" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    > zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do

    ustal w jakim banku sprzedający ma konto, może warto założyć nawet parę
    złotych płatny rachunek na tą okoliczność i zapłacić online przy zakupie?
    A może akurat masz w tym banku...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-07-09 10:57:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 9 Jul 2018 08:21:09 +0200, w <5b42fed9$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,
    gruby <g...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    > zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do

    Idziesz do placówki ze sprzedawcą, tam podpisujecie papiery i od razu zlecasz
    przelew.

  • 6. Data: 2018-07-09 23:14:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-07-09 o 08:21, gruby pisze:
> [...]
    > Nie chce brać pieniędzy bo jednak to trochę strach, jak najlepiej
    > zapłacic, przelewy expresowe jak patrzyłem sa w bankach sa tylko do

    Kupujesz używańca za 120 000,- ?

  • 7. Data: 2018-07-10 08:54:04
    Od: l...@g...com

    Poldolot w dobrym, blacharskim stanie z nieśmiertelnym silnikiem Rovera w gazie i
    hamulcami Lukasa. Acha i fotele Oricari.

  • 8. Data: 2018-07-10 09:18:33
    Od: gruby <g...@g...com>

    W dniu 2018-07-09 o 23:14, Poldek pisze:

    > Kupujesz używańca za 120 000,-  ?

    tak, a cos w tym zlego ?:)

  • 9. Data: 2018-07-10 11:17:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 09:18, gruby pisze:

    > tak, a cos w tym zlego ?:)

    Widać dla tych co tu pytali o fajne autko za pięć tysięcy zł tak.
    Pewnie za drogie. :-)

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-07-10 17:17:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-10 o 11:17, RadoslawF pisze:

    > Widać dla tych co tu pytali o fajne autko za pięć tysięcy zł tak.
    > Pewnie za drogie. :-)

    Ad rem - przelewy wewnątrzbankowe. Myślę, że dla takiej transakcji można
    się pokusić nawet o założenie konta w banku drugiej strony (już do
    domówienia się, czy ma się dostosować kupujący, czy sprzedający).

    Dla nowocześniejszych - można się pobawić paypalem, tylko sprawdzić, czy
    oba konta odpowiednio zweryfikowane, bo inaczej nie przepuszczą większej
    wpłaty.

    --
    Liwiusz