  • 11. Data: 2018-07-07 10:13:56
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Chyba zbyt skróciłem nazwę. Powinno być MIA1:
    > https://pl.aliexpress.com/w/wholesale-xiaomi-mia1.ht
    ml?spm=a2g17.search0104.0.0.438b3b53vxqos6&initiativ
    e_id=AS_20180706095048&site=pol&groupsort=1&SortType
    =price_asc&g=y&SearchText=xiaomi+mia1

    Ten to był nawet jednym z faworytów do zakupu. Dość dobre parametry i
    serwis rzecz na pewno warta rozwagi, zwłaszcza za 600zł z ogonkiem, w
    moim wydaniu miał kosztować ponad 900zł.

    > No wiesz, parę razy w roku trzeba obejrzeć jakąś www albo zrobić fotkę.
    > Ale to naprawdę margines. No i skoro nie smartfon to co?

    Normalny telefon, z klapką - wkładasz do kieszeni, nic nie czujesz,
    wyciągasz po tygodniu w celu doładowania baterii. www nie obejrzysz, ale
    fotkę pstrykniesz.

  • 12. Data: 2018-07-07 10:15:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Hmmm, a może coś takiego? tanie jest...:
    > https://allegro.pl/smartfon-kruger-matz-flow-5-dual-
    sim-16gb-lte-i6849423091.html?reco_id=562e9b59-814d-
    11e8-90fd-246e9680da28

    Zbiera fatalne recenzje.. W ogóle unikałbym tzw polskich firm w tej
    branży. Ciekawostka - jako jedyne z nielicznych na rynku oferują
    niecałkowicie spolszczonego Andka.."polskie firmy", q*a mać.

  • 13. Data: 2018-07-07 10:56:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2018 10:15:15 +0200, Trybun napisał(a):

    > Zbiera fatalne recenzje.. W ogóle unikałbym tzw polskich firm w tej
    > branży. Ciekawostka - jako jedyne z nielicznych na rynku oferują
    > niecałkowicie spolszczonego Andka.."polskie firmy", q*a mać.

    A co mu zarzucają? Daj ewentualnie linka do tych recenzji.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-07-07 10:59:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 Jul 2018 17:24:03 +0200, w <n...@4...net>,
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Mam zamiar kupić Xiaomi M1 na Aliexpresie za jedyne 615 zł. A teraz
    > wytłumaczcie mi dlaczego to jest głupi pomysł :)
    > (Żeby nie było że nie wiem do czego - on ma służyć do dzwonienia i
    > gadania i zasadniczo do niczego więcej)

    Jak tylko do tego, to po co Ci taka krowa?
    Na stałe mam 3,5", gdy próbowałem w kieszeń wcisnąć 5-5,5" to chyba miałbym
    upośledzone chodzenie.

  • 15. Data: 2018-07-07 11:35:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 07 Jul 2018 10:59:15 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Jak tylko do tego, to po co Ci taka krowa?
    > Na stałe mam 3,5", gdy próbowałem w kieszeń wcisnąć 5-5,5" to chyba miałbym
    > upośledzone chodzenie.

    To dla kobiety, one noszą te dachówki w torebce :) A poza tym kupiłbym z
    chęcią mniejszy tylko że jest potrzebny ekran dotykowy i "myźgana" lista
    kontaktów. A takie coś IMO tylko w smartfonach. Co to jest ten twój
    3,5-calowiec?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2018-07-07 15:53:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > chęcią mniejszy tylko że jest potrzebny ekran dotykowy i "myźgana" lista
    > kontaktów. A takie coś IMO tylko w smartfonach. Co to jest ten twój

    Mam taki w domu (LG). Bardzo dobry, tylko nie na systemie android.
    LG-GT505.

    --
    animka

  • 17. Data: 2018-07-07 17:39:46
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 6 Jul 2018 22:18:33 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Czym góruje Q nad MT?

    Używalnością. O ile ma to być telefon tylko do dzwonienia, to MTK może
    wystarczyć. Ale jak już trzeba zrobić coś więcej, to zaczynają się
    schody. A już najgorzej jest jak trzeba użyć nawigacji. Wtedy
    zaczynają się cyrki.
    Piszę to z doświadczenia, jako były użytkownik dwóch smartfonów i
    dwóch tabletów z MTK.

    https://www.spidersweb.pl/2013/08/osiem-rdzeni-media
    tek.html

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2018-07-07 19:06:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > A co mu zarzucają? Daj ewentualnie linka do tych recenzji.

    Ogólnie problemy ze samym sprzętem jak i z oprogramowaniem. Linka
    niestety nie podam bo już nie pamiętam na jakiej stronie to wyczytałem.

  • 19. Data: 2018-07-07 21:24:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Jul 2018 19:06:52 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ogólnie problemy ze samym sprzętem jak i z oprogramowaniem. Linka
    > niestety nie podam bo już nie pamiętam na jakiej stronie to wyczytałem.

    Równolegle z zapytaniem poguglałem. I widzę że owszem, były lamenty że
    aplikacje nie działają, że resety albo nie chce się włączyć itd. Ale to
    było w 2015 roku. Nowszych opinii nie znalazłem więc może conieco
    poprawili ten swój system.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2018-07-07 22:58:29

> [...]
    > chęcią mniejszy tylko że jest potrzebny ekran dotykowy i "myźgana" lista
    > kontaktów. A takie coś IMO tylko w smartfonach. Co to jest ten twój

    Dziś już takich nie robią ale na androidzie Z3 Compact.
    Ma swoje wady ale nie widzę powodu zmieniać przez najbliższe kilka lat.
    4,6" taki złoty środek :-)