  • 51. Data: 2018-07-13 11:14:31
    Temat: Re: Kupno telefonu :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 12 Jul 2018 21:26:34 +0200, w <pi8a1b$4cs$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > nic. nie złapałeś kontekstu. Niektóre osoby twierdzą ze ekran 5 cali
    > jest spoko, ale 5.5 cala za duży. ekran, nie telefon! nie obchodzi ich
    > wielkość telefonu. a dopóki bezramkowce to niewielka część telefonów,
    > takie tweirdzenia są obarczone dużym błędem

    Dopóki bezramkowce to niewielka część telefonów, to takie twierdzenia NIE SĄ
    obarczone dużym błędem.
    Ponadto jakbyś nie kombinował, to bezramkowe 5" i tak będzie większe od
    ramkowego 4".

  • 52. Data: 2018-07-13 11:16:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    13 Jul 2018 09:00:00 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > I tomaszs ma racje - własnie kilka postów wczesniej napisałem ze 5,5 jest
    > dla mnie ok, a wiekszego nie chce. Zwrocono mi uwage, ze 6 cali jest
    > praktycznie tej samej wielkosci własnie dlatego, ze zmniejszyły sie paski
    > po bokach ekranu. I kupiłem 6".

    Mój 5,5" ma wymiary 141,8 x 72 x 7,9 mm.
    Ile ma Twój 6"? :)

  • 53. Data: 2018-07-13 18:13:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > po bokach ekranu. I kupiłem 6".

    napisz jak sie sprawuje. a jeśli ma dwa aparaty z tyłu, to fotki proszę
    pokazać :)

    ToMasz

  • 54. Data: 2018-07-13 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Mój 5,5" ma wymiary 141,8 x 72 x 7,9 mm.
    > Ile ma Twój 6"? :)

    To twój 5,5 jest wyjątkowo mały.
    Moja poprzednia 5, była wieksza, szóstka tez jest oczywiscie wieksza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 55. Data: 2018-07-13 19:39:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    13 Jul 2018 16:59:57 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > To twój 5,5 jest wyjątkowo mały.
    > Moja poprzednia 5, była wieksza, szóstka tez jest oczywiscie wieksza.

    No widzisz, było kupić 5,5" mniejsze od 5" ;)
    To jakie masz wymiary? Sam oceń czy warto.

  • 56. Data: 2018-07-14 05:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > No widzisz, było kupić 5,5" mniejsze od 5" ;)
    > To jakie masz wymiary? Sam oceń czy warto.

    Miało byc - moja poprzednia 5,5 - ale i tak była wieksza.
    Poprzednio miałem Xiaomi Redmi Note 3 Pro a teraz kupiłem Note 5.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 57. Data: 2018-07-17 09:07:04
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...

    > Używalnością. O ile ma to być telefon tylko do dzwonienia, to MTK może
    > wystarczyć. Ale jak już trzeba zrobić coś więcej, to zaczynają się
    > schody. A już najgorzej jest jak trzeba użyć nawigacji. Wtedy
    > zaczynają się cyrki.
    > Piszę to z doświadczenia, jako były użytkownik dwóch smartfonów i
    > dwóch tabletów z MTK.
    >
    > https://www.spidersweb.pl/2013/08/osiem-rdzeni-media
    tek.html

    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280

    Prawie dwa lata jeździłem na Yanosiku z Doogee T6 Pro z MTK i GPS spisywał
    się rewelacyjnie. Gdyby nie to, że mi się zepsuł, to nie wymieniłbym prędko
    tego telefonu.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 58. Data: 2018-07-18 09:43:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin G." 5b4d959a$0$592$6...@n...neostrada.pl

    > Prawie dwa lata jeździłem na Yanosiku z Doogee T6 Pro z MTK i GPS spisywał się
    rewelacyjnie. Gdyby nie to, że mi się zepsuł, to
    > nie wymieniłbym prędko tego telefonu.

    Yanosiku kabluje.

    Ponadto na podstawie samych zapisów akcelarorów i żyroskopów
    telefonicznych można odtworzyć trasę przebywaną przez telefon...

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,