  • 1. Data: 2018-03-21 09:16:55
    Temat: Kupowanie auta suuper używanego.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Potrzebowałem auta na chwile do robienia długich tras.
    Na zakup miałem trzy dni.
    To było pierwsze auto kupione przez ze mnie z ogłoszenia.
    Wybór padł na najdroższą mazdę 6 z 2002r w mojej okolicy
    Rdzewieje ale podobno silniki nie do zajechania.
    Jeszcze raz zaznaczam że nigdy nie kupowałem auta "bez polecenia".
    Powiem jedno jeśli ktoś mówi że nic nie robił przy aucie
    to znaczy że nic nie robił.
    To że akumlator był słaby i trzeba było zrobić kalibracje komputera od LPG
    i jest pare dziur w podwoziu i coś jeszcze wyjdzie po drodze to OK.
    Natomiast jak ktoś jeździ z TRZEMA rodzajami opon w samochodzie to nie wiem
    jak to skomentować.
    A naprawdę to się przestraszyłem przy hamowaniu przy skręconych kołach.
    To znaczy wcześniej czułem że jak hamuje na wprost to czasami
    kierownica drgała. Ale jak wczoraj na rondzie musiałem zahamować
    jednocześnie skręcając to tak zaczęło hałasować że nie próbowałem
    drugi raz hamować tylko od razu pojechałem hamulce wymieniać.

    I żeby nie było nie znam się o to się zapytam.
    Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu.
    Obie oceny pozytywne.

    I ja wiem że ludzie czasami pieniedzy nie mają albo czasu.
    Albo na czymś się nie znają (jak ja).
    I jest wiele różnych historii w życiu.
    "mechanik pokazał mi astrę obok gdzie zapaliła się kontrolka oleju ale
    pan kierowca to zignorował i silnik do wymiany"

    Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
    i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.
    To ja kurwa nie wiem co mam napisać.
    ps
    auto było na zimówkach

  • 2. Data: 2018-03-21 09:28:43
    Temat: Re: Kupowanie auta suuper używanego.
    Od: p...@g...com

    --Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu. Obie oceny pozytywne.

    SKP powinna wylapac inne opony na jednej osi

    --Ale jak wczoraj na rondzie musiałem zahamować jednocześnie skręcając to tak zaczęło
    hałasować że nie próbowałem drugi raz hamować tylko od razu pojechałem hamulce
    wymieniać.

    zdziwilbym sie gdyby pomoglo :-)

    ps 2002 rocznik to 5-6k pln czyli trup w takie auta sie juz nie inwestuje tylko
    utrzymuje przy zyciu najtanszym kosztem

  • 3. Data: 2018-03-21 09:28:46
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Bolko pisze:

> [...]
    >
    > Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
    > i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.

    Byłeś u dwóch fachowców, którzy za swoją opinię wzięli pieniądze a
    pretensje masz do zwykłego użytkownika. Skoro te 3 rożne rodzaje opon i
    hałasujące hamulce na oficjalnych przeglądach i wizytach u mechanika
    były zawsze oceniane pozytywnie to dlaczego zwykły szary użytkownik
    miałby wątpić w opinie fachowców?

  • 4. Data: 2018-03-21 10:52:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Ale jak ktoś do auta zakłada trzy różne rodzaje letnich opon
    >i hamulce mu się tak tłuką przy hamowaniu że uszy bolą.
    >To ja kurwa nie wiem co mam napisać.

    Powiem ci tak - sam kiedys celowo zalozylem jedna inna opone do auta.

    Trzy byly jeszcze dobre, to sobie mysle - dokupie jedna, zobaczymy
    przy hamowaniu co warta, to sie potem zastanowie, czy ten typ, czy
    inny.

    No i co ? No i nie bylo wyczuwalnych roznic. I po co przeplacac za
    jakies Pirelli

    >ps
    >auto było na zimówkach

    na zimowkach, ale trzy rozne letnie ?

    P.S. Aby na pewno jest to problem opon ?
    -halasuje i drga tez ABS,

    -jak ktos mowi, ze nic nie robil, to nic nie robil ... Kolekcja Tabela
    http://hamulce.net/kolekcja-tabela.html

    Ale ... samochody z tej kolekcji chyba bezpiecznie do mechanika
    dojechaly, a wczesniej ... ile to setek tys km ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-03-21 10:52:23
    Temat: Re: [OT]Kupowanie auta suuper używanego.
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj , 21 mar 2018 w
    ps.com
    napisałeś/aś:

    > --Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu. Obie
    > oceny pozytywne.
    Nie wiem, czy tylko mój czytnik nie reaguje na twoje znaczniki cytatów
    "--" Słabo sie to czyta, ledwo odróżniam cytowany tekst. To tak
    specjalnie się wyróżniasz, czy inaczej nie można?

  • 6. Data: 2018-03-21 10:53:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Byłem u mechanika i stacji kontroli pojazdów w dniu zakupu. Obie
    >oceny pozytywne.

    >SKP powinna wylapac inne opony na jednej osi

    Pewnie im sie nie chce tak dokladnie ogladac, jesli nie rzuca sie
    wyraznie w oczy ... poza tym maja byc "tego samego typu", co otwiera
    pole do interpretacji ...

    J.

  • 7. Data: 2018-03-21 10:55:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-21 o 09:28, cyklista pisze:

> [...]
    > hałasujące hamulce na oficjalnych przeglądach i wizytach u mechanika
    > były zawsze oceniane pozytywnie to dlaczego zwykły szary użytkownik

    Ja rozumiem, że człowiek może się mało znać na samochodach.
    Rozumiem, że człowiek, który przez to wcześniej nie przeszedł osobiście
    może nie wiedzieć, że nie kupuje się używanego samochodu o nieznanej
    historii. Ale jeżeli rzekomy fachowiec wziął pieniądze za sprawdzenie
    pojazdu przed zakupem do udałbym się teraz do niego z awanturą i co
    najmniej żądaniem zwrotu pieniędzy za pseudousługę. A o pracy
    nierzetelnego diagnosty z SKP poinformowałbym starostę gminy.

  • 8. Data: 2018-03-21 10:56:02
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.03.2018 o 10:52, pueblo pisze:
    > Witaj , 21 mar 2018 w
    ps.com

    > Nie wiem, czy tylko mój czytnik nie reaguje na twoje znaczniki cytatów

    Nie tylko Twój, każdy tak reaguje.

    > "--" Słabo sie to czyta, ledwo odróżniam cytowany tekst. To tak
    > specjalnie się wyróżniasz, czy inaczej nie można?

    Takie coś sobie wymyślił i ręcznie dopisuje. Pisze przez Google a ten z
    tego co wiem ma duże problemy z cytowaniem

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2018-03-21 10:58:02
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Z innej beczki. Rotujecie oponami - czyli zamiana przodu z tyłem,lub
    inaczej, co wymianę?

  • 10. Data: 2018-03-21 11:01:03

    Przejechałeś się tym autem i mimo to go kupiłeś?