  • 1. Data: 2018-10-03 16:41:35
    Temat: Kupujcie kamery
    Od: p...@g...com

    https://www.tvn24.pl/zderzyli-sie-na-skrzyzowaniu-i-
    uciekaja-z-dzieckiem-na-reku,873102,s.html

    Bo jak spotkacie takiego cwaniaka to go potem pół Polski będzie szukać :-)

  • 2. Data: 2018-10-03 16:54:54
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-10-03 o 16:41, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zderzyli-sie-na-skrzyzowaniu-i-
    uciekaja-z-dzieckiem-na-reku,873102,s.html

    > Bo jak spotkacie takiego cwaniaka to go potem pół Polski będzie szukać :-)

    o kurła tego jeszcze nie było

  • 3. Data: 2018-10-03 17:28:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >https://www.tvn24.pl/zderzyli-sie-na-skrzyzowaniu-i
    -uciekaja-z-dzieckiem-na-reku,873102,s.html
    >Bo jak spotkacie takiego cwaniaka to go potem pół Polski będzie
    >szukać :-)

    Ale myslisz, ze cos by pomogla ?
    Czy nagrala nawet mniej niz ta miejska ...

    Ale nie ma na to procedury podobnej jak u nas ?
    Jest auto, to UFG wyplaci ...

    J.

  • 4. Data: 2018-10-03 17:39:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-10-03 o 16:41, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zderzyli-sie-na-skrzyzowaniu-i-
    uciekaja-z-dzieckiem-na-reku,873102,s.html

    > Bo jak spotkacie takiego cwaniaka to go potem pół Polski będzie szukać :-)

    No jeśli oni tak działają:

    - Auto ma brytyjskie blachy, kierownicę po prawej stronie, nie jest w
    Polsce zarejestrowane i nie zostało też zgłoszone jako kradzione - mówi
    Andrzej Świeboda, rzecznik policji w Zawierciu. W środku nie było też
    żadnych dokumentów, które mogłyby wskazywać właściciela, kierowcę lub
    pasażera.

    to może niech ktoś im podpowie, żeby w Anglii po numerach poszukali...

    MJ

  • 5. Data: 2018-10-03 18:40:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-03 o 17:39, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > pasażera.
    >
    > to może niech ktoś im podpowie, żeby w Anglii po numerach poszukali...

    Napisać coś po angielsku to nie to samo co w kiblu paralizatorem
    potraktować. Wiec lepiej opublikować u nas i może jakiś naiwny
    zgłosi że sąsiada czy krewnego rozpoznał.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-10-03 18:49:55
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 3 października 2018 10:40:03 UTC-5 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    > pasażera.
    >
    > to może niech ktoś im podpowie, żeby w Anglii po numerach poszukali...

    Z anglii przyjdzie odpowiedz ze to kowalski.
    Kowalski pokaze umowe sprzedazy samochodu iksinskiemu.

    Iksinski nie musi byc realny.

    Kamera z nagranym pyskiem kierowcy sporo by pomogla.

  • 7. Data: 2018-10-03 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Jankowski m...@f...edu.pl ...

> [...]
    > kierowcę lub pasażera.
    >
    > to może niech ktoś im podpowie, żeby w Anglii po numerach

    Niestety miałem ostatnio "przyjemnosc" kontaktu z policja.
    włamanie do auta 1.6, przez dwa miesiace kilkukrotnie przypominałem się o
    przesłanie postanowienia o wszeciu sledztwa.
    W koncu po prawie 3 miesiacach dostalem... umorzenie z data 5.6...
    O pisowni nie wspomne bo pol strony tekstu a matura byłaby oblana...
    Kpina z ludzi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 8. Data: 2018-10-03 19:23:59
    Od: p...@g...com

    --Policjanci z Zawiercia szukają sprawcy wypadku z 24 sierpnia tego roku

    No debile. Zamiast puścić na Fejsie i w wieczornych wiadomościach żeby zasrancy sami
    się zgłosili po telefonach od ziomków: Seba qrwa byłeś w tv ;-) to pozwoli im zwiać.
    Jako że w policji obowiązuje hierarchia proponuję wypierdolić z pracy komendanta może
    następny będzie bardziej ogarnięty :-)

  • 9. Data: 2018-10-03 20:56:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2018 o 19:23, p...@g...com pisze:

    > Jako że w policji obowiązuje hierarchia proponuję wypierdolić z pracy komendanta
    może następny będzie bardziej ogarnięty :-)

    A myślisz, że komendanci to skąd się biorą? Mają składzik mądrzejszych,
    tylko trzymają ich w rezerwie?

    Niestety praca w policji generalnie robi słabo na umysł (może z
    wyjątkiem jakiś prawdziwych detektywów). Im starszy i bardziej
    doświadczony, tym bardziej uszkodzony przez tą instytucję. Człowiek z
    doświadczeniem w policji to taki który ma doświadczenie we włażeniu w
    dupę przełożonym i unikaniu wszelkiej działalności powiązanym z
    jakimkolwiek ryzykiem że komuś się to nie spodoba.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-10-03 21:27:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 3 Oct 2018 07:41:35 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > https://www.tvn24.pl/zderzyli-sie-na-skrzyzowaniu-i-
    uciekaja-z-dzieckiem-na-reku,873102,s.html

    > Bo jak spotkacie takiego cwaniaka to go potem pół Polski będzie szukać :-)

    BTW - jaka kamera z dobrym trybem parkingowym?

    Tzn. taka żeby była podłączona do stałego 12V, rozumiała kiedy auto jedzie,
    kiedy stoi i jakoś działa tak sprytnie żeby w trybie parkingowym rozsądnie
    wykrywać ruch.
    Rozsądnie czyli tak żeby nie nagrywać np. cały weekend non-stop dlatego że
    gdzieś w tle liście na drzewie się ruszają (i nadpisać przez to nagrania z
    poprzedniego dnia).
    Ale też żeby włączyło się nagrywanie w przypadku stłuczki czy jak ktoś
    chodzi wokoło samochodu.