  • 1. Data: 2018-05-15 11:14:10
    Temat: Kupujcie kamery (bo taniej nie bedzie)
    Od: p...@g...com

    https://www.tagesschau.de/inland/dashcam-urteil-101.
    html

    klepnieto wlasnie wyrok w DE ktory uznaje dowod z nagrania w sadzie, jak tyle
    Niemiaszkow rzuci sie na zakupy to nie ma bata zeby ceny w gore nie poszly :-)

  • 2. Data: 2018-05-15 17:50:28
    Temat: Re: Kupujcie kamery (bo taniej nie bedzie)
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-15 o 11:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    Niemiaszkow rzuci sie na zakupy to nie ma bata zeby ceny w gore nie poszly :-)

    Phiii...
    Albo ceny jeszcze spadną a kamery będą nagrywać w 4K i w podczerwieni ;-)
    Patrzcie jakie teraz kamery zakłada się w dronach.
    Ja jeszcze czekam. Mam mały samochód ;-) i przydała by się
    miniaturyzacja. :-)

  • 3. Data: 2018-05-15 21:12:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 15.05.2018 o 11:14, p...@g...com pisze:
> [...]
    Niemiaszkow rzuci sie na zakupy to nie ma bata zeby ceny w gore nie poszly :-)

    a na antywebie pisali o facecie który nagrał (rozmowa telefoniczna)
    swojego szefa. nikomu nie odtworzył, tylko nagrał. sam dzwięk. jest
    oskarżony o cośtam i grozi mu 60tyś odszkodowania. ta wyższa instancja
    tak zdecydowała. jeśli to przejdzie - będzie masakra. za samo nagrywanie
    kierowcy będa dostawali wyroki. Będzie trzeba wozić na dachach takie
    wielkie znaki " mam monitoring"

    ToMasz

  • 4. Data: 2018-05-16 08:03:31
    Od: p...@g...com

    --a na antywebie pisali o facecie który nagrał (rozmowa telefoniczna)
    swojego szefa. nikomu nie odtworzył, tylko nagrał. sam dzwięk. jest
    oskarżony o cośtam i grozi mu 60tyś odszkodowania.

    ja mysle ze kara smierci to minimum :-)

    --ta wyższa instancja tak zdecydowała. jeśli to przejdzie - będzie masakra. za samo
    nagrywanie kierowcy będa dostawali wyroki.

    masowe egzekucje ? wow szok i trwoga

    --Będzie trzeba wozić na dachach takie wielkie znaki " mam monitoring"

    nie daj sie zaskoczyc i zaloz juz dzis :-)