  • 1. Data: 2018-09-19 18:10:47
    Temat: Kupuję
    Od: Bok <a...@g...com>

    Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
    jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:

    https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

  • 2. Data: 2018-09-19 18:17:21
    Temat: Re: Kupuję
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok wrote:
    > Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
    > jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

    Przecież Jimny to maleństwo jest. Nawet moja Niva większa, choć ona też z
    tych malutkich przecież. Inna sprawa to do czego to ma być - wiem że
    miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować, widuję często
    w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im to...

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-09-19 18:41:33
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-09-19 18:17, Mateusz Viste wrote:
    [...]
    > wiem że miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować,
    > widuję często w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im
    > to...Ba, sądząc po liczbie pick-upów, to IMO najwięcej wieśniaków w Polsce
    jest w Warszawie. :-D A ten Jimny fajny jest - malutki, więc dobry do
    jazdy w terenie - ryby, grzyby, itp.

  • 4. Data: 2018-09-19 18:42:06
    Od: z...@g...com

    Samochód to narzędzie. Jak mieszkasz w górach albo w lesie to jest szansa że będzie
    spełniał oczekiwania.

  • 5. Data: 2018-09-19 19:02:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Blondi w pakiecie z oponami?

  • 6. Data: 2018-09-19 19:12:20
    Od: l...@g...com

    Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

  • 7. Data: 2018-09-19 19:34:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > miastowi teraz takie rzeczy (w sensie SUVy) lubią kupować, widuję często
    > w centrach dużych miast, i dziwię się zawsze po co im to...

    Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-09-19 19:48:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 19 września 2018 19:12:21 UTC+2 użytkownik l...@g...com napisał:
    > Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

    Nie jest.
    Firma kupiła te samochody ludziom którzy budowali autostradę
    w trudnym terenie-mokradła.
    Nikt nie chciał tym jeździć/może nie umieli.

  • 9. Data: 2018-09-19 20:37:59
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 19 Sep 2018 19:34:20 +0200, RadoslawF wrote:
    > Do parkowania na chodnikach, nawet przy wysokich krawężnikach.

    To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i
    myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości
    Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą.
    Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi
    wysokimi.

    Mateusz

  • 10. Data: 2018-09-19 20:42:46
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 19 Sep 2018 10:12:20 -0700, losspistolss wrote:
    > Ponoć w trudnym terenie ten pyrtek jest najlepszy.

    W terenie to mnie nie dziwi. Dziwi mnie jak widzę takie błyszczące
    wypolerowane cacka w centrach dużych miast...

    Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

    Mateusz