  • 1. Data: 2013-06-26 16:09:56
    Temat: Kursy prawo jazdy na motocykl - szyt absurdu został osiągnięty !
    Od: hunter_pl <hunter9x6pl@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam wszystkich forumowicz. Stronę ścigacz odwiedzam już od dawna ale
    jakoś nie miałem okazji założyć konta . Aż do dzisiaj. Przyszedłem się was
    poradzić, ponieważ mi już ręce opadają .

    Jestem zapalonym motocyklistą, lecz z racji przeklętego rocznika '96 (mam
    17 lat aktualnie, chociaż jak się okazuje i to jest nie istotne bo problem
    mają wszyscy przyszli motocykliści) nie jest dane mi zapisać się na kurs .

    Zacznijmy od początku, jak wszyscy tutaj doskonale wiemy, niedawno została
    wprowadzona reforma dot. zdawania prawka. Reforma która wprowadziła chaos .

    Bardzo mi się śpieszyło do jazdy, więc niewiele myśląc postanowiłem zdać
    prawo jazdy kat. A1 i kupić motocykl . W lutym, po telefonie do
    najbliższej szkoły jazdy, okazało się że kursy będą prowadzone pod koniec
    kwietnia, ponieważ muszą dostosować plac .

    No ale jak to ? Do maja jeszcze daleko, a jeździć trzeba ! Postanowiliśmy
    więc, że kupimy motocykl, i on tam się będzie kurzył, ew. od czasu do
    czasu się gdzieś wyjdzie. Padło na ślicznego Suzuki Intruder 125 . Później
    nadszedł maj, kolejne telefony do szkół jazdy - proszę się dowiadywać ...

    Teraz mamy już prawie lipiec, a nadal żadna szkoła nie prowadzi egzaminów
    ponieważ nikt nie ma dostosowanego placu. Najbliższy kurs - Wrocław, do
    którego mam 100km ...

    Motocykl stoi, jeździć nie mogę ponieważ nasz piękny kraj absurdów
    uniemożliwia spełnianie pasji .
    I tak, ani ja nie mogę zdawać A1, ani 18-nastolatkowie A2 ani nawet na
    kat. A .
    Profil kandydata na kierowce leży i się kurzy, tak samo motocykl. Wakacje
    nadchodzą a ja użeram się z biurokracją .

    Ma ktoś jakiś pomysł co począć ?
    Prawdopodobnie, jeśli to możliwe, będę się uczył w jednej szkole i jeździł
    tam po placu (tak jak na starych zasadach) a na egzamin pojadę do
    Wrocławia, i będę zdawał z tymi wszystkimi slalomami itd, myślę że dam
    radę bo doświadczenie z motocyklami mam już kilkuletnie :)

    Mam też pytanie czy w waszych rejonach są podobne "jaja" z kursami i
    egzaminami ?

  • 2. Data: 2013-06-26 20:35:44
    Temat: Re: Kursy prawo jazdy na motocykl - szyt absurdu został osi?gnięty !
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    hunter_pl <hunter9x6pl@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    >Witam wszystkich forumowicz. Stronę ścigacz odwiedzam już od dawna ale
    >jakoś nie miałem okazji założyć konta . Aż do dzisiaj. Przyszedłem się was
    >poradzić, ponieważ mi już ręce opadają .

    Scigacz to drzwi obok...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2013-06-26 20:43:51
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "hunter_pl" <hunter9x6pl@_NOSPAM_gmail.com> napisał

    > Witam wszystkich forumowicz. Stronę ścigacz odwiedzam już od dawna ale jakoś
    > nie miałem okazji założyć konta . Aż do dzisiaj. Przyszedłem się was poradzić,
    > ponieważ mi już ręce opadają .

    To nie jest forum. To jest grupa dyskusyjna.
    My tu nie mamy kont na sikaczu. Ba..sikamy na sikacza.
    To sikacz przykleił się do pl.rec.motocykle jak gówno
    do obcasa :/
    Co do reszty - Nie zauważyłeś w jakim kraju żyjesz?
    Tu jest Polska!

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2013-06-27 11:40:49
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2013-06-26 16:09, hunter_pl pisze:
    > Jestem zapalonym motocyklistą,

    Motorowerzystą...a co też mu dojadę ;)

  • 5. Data: 2013-06-27 20:31:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To sikacz przykleił się do pl.rec.motocykle jak gówno
    > do obcasa :/
    > Co do reszty - Nie zauważyłeś w jakim kraju żyjesz?

    Chłopak jest niewinny. Ma problem to pisze. Jebać trzeba chuja owce czy
    łowce czy chuj wie jak mu tam. W każdym razie jebać tamtą szmatę...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2013-06-28 20:24:44
    Od: hunter_pl <hunter9x6pl@_NOSPAM_gmail.com>

    Bardzo dziękuję za wysoki poziom wypowiedzi i ciepłe przyjęcie .

    Do motorowerowego mądrali : nigdy nie jeździłem na niczym co ma 50 ccm .
    Pierwszy motocykl miał 125, jeździłem też na większych, a teraz ponownie
    zainwestowałem w 125 tak więc z całą pewnością jednak motocyklista.

    Pozdrawiam .

  • 7. Data: 2013-06-29 08:27:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-28 20:24, Użytkownik hunter_pl napisał:
> [...]
    > Pierwszy motocykl miał 125, jeździłem też na większych, a teraz ponownie
    > zainwestowałem w 125 tak więc z całą pewnością jednak motocyklista.

    Nie jesteś motocyklistą, jesteś kłamcą i blagierem który nie ma
    prawa jazdy a podobno ma już drugi motocykl. Kolekcjoner ?
    O ile na tym zakichanym forum nikt nie zwrócił by na to uwagi
    to jeden tuman podłączył je po grupę dyskusyjną a tutaj nikt
    takich jak ty nie oszczędza.
    Przeproś i spadaj na inne forum które nie ma bramki do usenetu.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-06-29 08:52:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-29 08:27, RadoslawF pisze:

> [...]
    > takich jak ty nie oszczędza.
    > Przeproś i spadaj na inne forum które nie ma bramki do usenetu.

    Nie wziales dzisiaj tabletki Radoslaf ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 9. Data: 2013-06-29 11:38:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-29 08:52, Użytkownik Kuczu napisał:

    > Nie wziales dzisiaj tabletki Radoslaf ?

    Nie muszę, ale ty najwyraźniej o swojej zapomniałeś.
    Łyknij, popij i nie rób sobie wstydu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-06-29 11:52:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Nie muszę, ale ty najwyraźniej o swojej zapomniałeś.
    > Łyknij, popij i nie rób sobie wstydu.
    > Pozdrawiam

    Chłopcze, mówisz do szlachcica. Zdejmij gacie, stań na baczność i mów dużymi
    kolorowymi literami...

    --
    Grzybol