  • 1. Data: 2016-08-05 10:09:53
    Temat: Kurtka Modeka [sprzedam]
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Może ktoś z Kolegów się skusi na taką kurtkę:

    http://allegro.pl/kurtka-motocyklowa-modeka-rozm-s-w
    ysoki-szczuply-i6388055946.html

    Idealny rozmiar na motocyklistę 180-188 cm wzrostu i ok 75-85 kg wagi.
    Motocykl sprzedałem, kurtka szuka nowego właściciela.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-09-08 16:38:45
    Temat: Re: Kurtka Modeka [sprzedam]
    Od: nataniel <nataniel@_NOSPAM_onet.com.pl>

    Jacek napisal

> [...]

    > Idealny rozmiar na motocyklistę 180-188 cm wzrostu i ok 75-85 kg wagi.
    > Motocykl sprzedałem, kurtka szuka nowego właściciela.

    A ile byś chciał za nią?