  • 1. Data: 2020-03-24 14:10:11
    Temat: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A tymczasem premier sie produkuje

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/najnowsze-fakty/news-rzad-wprowadza-ograniczenia-
    w-przemieszczaniu-sie-zmarla-9-o,nId,4399794

    "Rząd prowadza ograniczanie w poruszaniu się. Będzie obowiązywał zakaz
    wychodzenia z domu poza potrzebnymi sytuacjami, gdy idziemy do pracy,
    sklepu, apteki, czy z psem na spacer. Premier Morawiecki ma nadzieję,
    że parlament zaakceptuje zmiany w piątek. "Jeśli nie ograniczymy
    kontaktów do maksimum, nie ograniczymy liczby chorych, nie uratujemy
    ludzkich żyć" - argumentował minister zdrowia Łukasz Szumowski. Dodał,
    że ograniczenia mają obowiązywać do soboty 11 kwietnia

    Tylko cos mowili, ze to od polnocy ... a tu dopiero projekt ...

    J.

  • 2. Data: 2020-03-24 14:16:02
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    2 dni za późno. Merkel klepnela takie przepisy w niedzielę.

  • 3. Data: 2020-03-24 14:17:34
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 14:10, J.F. pisze:

> [...]
    > do maksimum, nie ograniczymy liczby chorych, nie uratujemy ludzkich żyć"
    > - argumentował minister zdrowia Łukasz Szumowski. Dodał, że ograniczenia

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    14324,koronawirus-donald-trump-gdyby-to-lekarze-decy
    dowali-w-sprawie.html#a=63&c=163&t=14&g=x&s=BoxNewsL
    ink

    "Prezydent Donald Trump oświadczył, że zniesienie surowych restrykcji
    związanych z epidemią koronawirusa w Stanach Zjednoczonych powinno być
    kwestią tygodni, a nie miesięcy. Amerykański prezydent wyraził
    przekonanie, że przedłużanie blokady gospodarki może być groźniejsze od
    samego wirusa."

    "Gdyby to lekarze mieli podejmować decyzje w sprawie epidemii, to
    zamknęliby cały świat"

  • 4. Data: 2020-03-24 14:36:32
    Temat: Samochód w kosmosie [Re: Kwarantanna 2]
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-24 o 14:10, J.F. pisze:

> [...]
    > mają obowiązywać do soboty 11 kwietnia
    >
    > Tylko cos mowili, ze to od polnocy ... a tu dopiero projekt ...

    Bardzo mnie ciekawi jak tam się miewa samochód w kosmosie, bo to bardzo
    potrzebny projekt. Wielki sukces myśli postępowej.

  • 5. Data: 2020-03-24 15:29:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >2 dni za późno. Merkel klepnela takie przepisy w niedzielę.

    Ale my mamy nad nimi pare dni, a moze nawet tygodni przewagi.
    Kiedy oni mieli 20 ofiar smiertelnych ?

    J.

  • 6. Data: 2020-03-24 15:42:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 15:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale my mamy nad nimi pare dni, a moze nawet tygodni przewagi.
    > Kiedy oni mieli 20 ofiar smiertelnych ?

    Później od nas, spokojna głowa.
    Tylko nie grają pod pr, wiec nie wpisywali ich w inne tabelki.

  • 7. Data: 2020-03-24 15:48:09
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-24 o 15:42, Cavallino pisze:
    oglegroups.com...

    > Później od nas, spokojna głowa.
    > Tylko nie grają pod pr, wiec nie wpisywali ich w inne tabelki.

    Sądzę, że dziś trudno byłoby to ukryć, gdyby fałszowano statystyki. O
    rozpowszechnienie prawdziwych danych z pewnością zadbaliby dr Grodzki i
    dr Kosiniak. Z kolei liczba ofiar śmiertelnych jest proporcjonalna w
    pewnych widełkach do zdiagnozowanych osób zarażonych. Mniej zarażonych
    to i mniej śmiertelnych.
    T.

  • 8. Data: 2020-03-24 16:04:46
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-03-2020 o 15:48, T. pisze:

    > Sądzę, że dziś trudno byłoby to ukryć, gdyby fałszowano statystyki.

    A wiesz od kiedy bada się u nas pod kątem covid WSZYSTKICH chorych z
    niewydolnością?
    Od WCZORAJ !!!!!!

    Po śmierci pacjentki leczonej na zapalenie bakteryjne płuc, który to
    przypadek tu opisywałem.

    Czyli dopiero OD WCZORAJ są w ogóle jakieś podstawy do stwierdzania czy
    pacjent zszedł na covid, czy nie - o ile zdążył dojechać do szpitala
    przed zejściem.
    Reszta nadal nie jest sprawdzana.....

  • 9. Data: 2020-03-24 16:43:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    in/najnowsze-fakty/news-rzad-wprowadza-ograniczenia-
    w-przemieszczaniu-sie-zmarla-9-o,nId,4399794

    [...]
> [...]

    >od samego wirusa."
    >"Gdyby to lekarze mieli podejmować decyzje w sprawie epidemii, to

    A tymczasem NY błaga o pomoc, bo na przygotowania do kleski - za pozno
    :-)

    Mam szczescie, ze to dosc lagodny wirus ...

    J.

  • 10. Data: 2020-03-24 18:21:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Ale my mamy nad nimi pare dni, a moze nawet tygodni przewagi.

    Jeśli Pinokio jeszcze raz przysnie jak śpiąca królewna to przewaga zniknie.
    Zakładając że dostali info z PiS tv (J-23 był poza zasięgiem) to co oni robili te 48h
    ? Czapkę na drutach dla kota ?

    --Kiedy oni mieli 20 ofiar smiertelnych ?

    13-15.03