  • 91. Data: 2020-03-29 23:29:25
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 21:15, J.F. pisze:

    > W Bergamo wzroslo 4x ... podobno.

    Tyle że mówimy o Polsce, więc daj już spokój Włochom.

    Jeśli zamiast 20 przypadków, my faktycznie mamy już 3000 (30*100
    nadprogramowych zgonów dziennie), to w zestawieniu z tym co trąbią w
    tvpis, jest to lekki skandal nie sądzisz?
    Czy może ci ludzie umarli z nudów?

    > A kogo interesuje ilosc zgonow ?

    Powinno wszystkich przygłupów, którzy emocjonują się podawanymi przez
    pis ilościami zgonów na covid.

  • 92. Data: 2020-03-29 23:31:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 22:37:49 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Żebyś się nie zdziwił:
    > https://www.teleman.pl/program-tv/stacje/TVP-Histori
    a?date=2020-03-30

    No prosze.

    Tylko ... nie da sie upchnac materialu dla 12 klas w jednym programie.
    Ale programow mamy wiecej.

    A co maja zrobic rodziny z dziecmi w roznym wieku ?
    Kilka telewizorow ?

    Hm, w mojej kablowce chyba nie ma TVP sport (pakiet minimalny).
    A inni ... ciekawe czy maja dekoder multiroom :-)

    A widze, ze tureckie seriale wazniejsze w TVP1 niz "misja narodowa"

    Hm, lekcje/wyklady moglyby byc krotsze (i sa), a reszte czasu to
    nauczyciele moga pytac i odpowiadac na pytania przez internet.

    Ciekaw jestem tych lekcji chemii i fizyki.
    Wielka improwizacja, czy dali rade cos przygotowac.

    No i problem podwyzek dla nauczycieli sie rozwiaze :-)

    J.

  • 93. Data: 2020-03-29 23:42:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-29 21:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Na kurierów z łapanki nie biorą. A jak wymyślili Rzymianie chcącemu nie dzieje się
    krzywda. Nie masz co próbować ukrywać że w przeciągu minuty napisałeś skrajnie różne
    odpowiedzi. A jak byś pomyślał przed napisaniem kolejnej to byś musiał wymyślić że
    zrobienie badania trwa dużo dłużej jak dostarczenie paczki. Zwłaszcza że teraz nie
    podpisuje się odbioru. Zamówiłem makaron, make, kurier przywiózł i zostawił na
    klatce. Przez domofon powiedział że tak zrobi i że nie muszę podpisywać. Inna sprawa
    że ludzie też by mogli wziąć na wstrzymanie i kupować z dostawą tylko to co jest
    niezbędne do przeżycia. Po to żeby maksymalnie oszczędzić kurierów.

    Ale po co ich oszczędzać? Dać im pracę należy! By ich brakło i by inni
    też mogli z czegoś żyć.

  • 94. Data: 2020-03-29 23:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Mar 2020 23:29:25 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Tyle że mówimy o Polsce, więc daj już spokój Włochom.

    Jakby rzad "nic nie robil" ... to byloby jak we Wloszech ?

    > Jeśli zamiast 20 przypadków, my faktycznie mamy już 3000 (30*100
    > nadprogramowych zgonów dziennie), to w zestawieniu z tym co trąbią w
    > tvpis, jest to lekki skandal nie sądzisz?
    > Czy może ci ludzie umarli z nudów?

    A mamy tyle zgonow ?

    I gdzie ci ludzie umieraja - spokojnie w domu w nocy,
    czy na oddzialach pulmonogii w szpitalach ?

    > Powinno wszystkich przygłupów, którzy emocjonują się podawanymi przez
    > pis ilościami zgonów na covid.

    A wczesniej nikogo, wiec dane nie sa upublicznione.

    J.

  • 95. Data: 2020-03-29 23:56:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2020 o 23:44, J.F. pisze:

    > Jakby rzad "nic nie robil" ... to byloby jak we Wloszech ?

    Ale dlaczego miałby nic nie robić?
    Wręcz przeciwnie - miał robić dużo więcej, dużo wcześniej, ale inaczej -
    z głową.
    Czyli testować i odsiewać na potęgę, za to nie zatrzymywać gospodarki.
    Vide Korea.

    > A mamy tyle zgonow ?

    Odnosiłem się do tego co pisał poprzednik, jego pytaj.

    > I gdzie ci ludzie umieraja - spokojnie w domu w nocy,
    > czy na oddzialach pulmonogii w szpitalach ?

    A co za różnica?

    > A wczesniej nikogo, wiec dane nie sa upublicznione.

    Wtedy nie, teraz powinny.
    ZAMIAST rządowej propagandy, w tym "oficjalnych" statystyk o covid,
    faktycznie będącej przedwyborczym pr-em.

  • 96. Data: 2020-03-29 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A stanie się coś jak dzieci zawala pół roku. Wszystkie zawala a nie
    > połowa.

    Wieksza połowa ale nie wszyscy. Tylko dodatkowo uwidoczni sie przewaga
    tych najbogatszych.
    Ale zgadzam sie ze nawet ewentualna strata pol roku nauczania dzieciaków
    to w tej chwili najmniejszy problem.
    Fajnie jakby były w tej chwili motywowane do tego zeby uczyc sie same -
    moze nie naucza sie zbyt wiele ale samo uczenie sie uczenia sie to bedzie
    spory zysk.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 97. Data: 2020-03-29 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Cos tam znajomi mowia, ze ucza.

    Naprawde nie masz zadnego znajomego z dziecmi zeby podpytac?
    Nie ma zadnego systemu nauki online.
    To co jest to system przesyłania plików zadan etc. - najczesciej na bazie
    dzienników elektronicznych.

    Tez myslałem ze to jest bardziej rozwiniete ale jak pojawiły się
    statystyki ile dzieciakow nie ma komputera to zmieniłem zdanie...
    Widziałem gdzies wpisy dzieciaków które przyznawały ze robia cos na
    komórkach ale wiadomo jak sie na komórce pracuje...
    I to w czasach gdzie komp kosztuje 500zł. W wielu miejscach jest to ponoc
    tez kwestia dostepnosci internetu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 98. Data: 2020-03-30 00:18:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Mar 2020 21:39:44 +0200, w
    <er83ic57735o$.15q0aomnp7p62$.dlg@40tude.net>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Cos tam znajomi mowia, ze ucza.

    Hehe.
    Dzienniki padają w ciągu dnia (materiały można ściągnąć przed 7 albo po 16) --
    zresztą i tak są nieprzystosowane.
    Plastyka, muzyka, WF (tabelki do zrobienia wyników ćwiczeń to pole do
    fantazji).
    Czasem się trafi jakiś link do YT.

    To parodia.

  • 99. Data: 2020-03-30 00:20:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 29 Mar 2020 13:16:41 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Rok temu bachory podobną labe miały.
    > Był czas przywyknąć

    Jak przywykną, to będą leniwe i głupie :P
    I elektorat rządzących urośnie.

  • 100. Data: 2020-03-30 00:26:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hurtem Budzik będzie. Co ja wiem o pracy kuriera. Żeby mieć prawo jazdy wystarcza
    współczynnik inteligencji 90. Żeby nosić paczki 80 jest aż za dużo. Współczynniki nie
    nie sumują. Raczej średnia będzie właściwą wielkością. Wszyscy co mają ten
    współczynnik większy niż 105 wiedzą że połowy są równe.