  • 121. Data: 2020-03-31 23:50:51
    Temat: Re: Kwarantanna.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 Mar 2020 05:19:24 +0200, w <r5rou9$1m1s$3@gioia.aioe.org>, "Benek"
    <k...@f...pl> napisał(-a):

    > "Misja narodowa" TVPiS to być lepszym od Goebbelsa i Hitlera
    > w propagandzie i w populiźmie.

    Oj tam.
    Trzymają typwy poziom TVPis.

    Średnica czy obwód... https://www.youtube.com/watch?v=UBh4cAs_fjU

  • 122. Data: 2020-03-31 23:56:35
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    30 Mar 2020 12:59:56 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No to własnie mowie ze takie dane dawałyby jakis szerszy obraz.

    > A gdzie umiera te 1100 regularne?

    "Już wiemy, dlaczego zgonów jest mało. PiS opublikował mechanizm swojej
    kreatywnej statystyki"

    https://lekarski.blog.polityka.pl/2020/03/30/juz-ofi
    cjalnie-wiemy-dlaczego-zgonow-jest-malo-pis-opubliko
    wal-mechanizm-swojej-kreatywnej-statystyki-medycznej
    -wobec-covid-19-zwiezly-podrecznik-analizy-danych-ep
    idemicznych-dla-niezorientowanych/

    Istotne:
    (to są kody przyczyny zgonu)

    Dla osób mniej obytych z medycznym angielskim - mój autoryzowany skrót skrótu:

    Kod U07.1 jest przypisany do rozpoznania Covid-19 potwierdzonego testami
    laboratoryjnymi
    Kod U07.2 jest przypisany do klinicznego lub epidemiologicznego rozpoznania
    Covid-19, gdy wynik potwierdzającego testu laboratoryjnego był
    nierozstrzygający lub nieosiągalny.

    MZ/PZH uznaje za uzasadnione rozpoznanie Covid-19 jako wyjściowej przyczyny
    zgonu jedynie w przypadku dodatniego wyniku testu laboratoryjnego.

    WHO za równie uzasadnione uważa postawienie takiego rozpoznania w przypadku
    charakterystycznego obrazu klinicznego i/lub epidemiologicznego - obowiązuje
    wówczas kod U07.2. Jako obraz kliniczny należy w tym przypadku rozumieć
    specyficzne przemawiające za takim rozpoznaniem, ale również charakterystyczne
    zmiany w tomografii komputerowej płuc. Cechy epidemiologiczne to po prostu
    udowodniony (lub wysoce prawdopodobny) kontakt z osobą zakażoną.

    Kod U 07.2 nie istnieje w kryteriach MZ/PZH.