  • 1. Data: 2015-05-18 14:56:04
    Temat: Kymco 50 cm nie odpala z rozrusznika!
    Od: stokus <pinko16@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam, mam taki problem bowiem w skuterze Kymco 50cm. jest problem z
    odpalaniem moto z rozrusznika. Z kopa odpala bez problemu, czy na zimnym
    czy gorącym i nie ważne czy moto chodziło i jest gorące czy
    zimne.Rozrusznik kręci i jest problem. Gaźnik wymyty świeca wymieniona.
    Proszę o jakąś pomoc pozdrawiam!

  • 2. Data: 2015-05-20 21:01:56
    Temat: Re: Kymco 50 cm nie odpala z rozrusznika!
    Od: yuufo <yuufo@_NOSPAM_o2.pl>