  • 1. Data: 2014-11-24 16:54:12
    Temat: LCD bialo/niebieskie, monochrom, duze - szukam
    Od: Andy <a...@c...pl>

    Szukam jakiejkolwiek informacji gdzie zakupić
    monitory lub matryce takie jak w informacji na dworcach.

    np.

    http://naszglospoznanski.pl/wp-content/uploads/Pozna
    ń-Dworzec-071.jpg

    http://www.kurierkolejowy.eu/images/news/sip_poznan_
    fot_plk.jpg

  • 2. Data: 2014-11-24 17:05:31
    Temat: Re: LCD bialo/niebieskie, monochrom, duze - szukam
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-24 16:54, Andy pisze:

    > Szukam jakiejkolwiek informacji gdzie zakupić
    > monitory lub matryce takie jak w informacji na dworcach.

    to są specjalne monitory istalacyjne, do systemów Digital Signage.

    Na przykład;
    http://www.lgecommercial.com/digital-signage/product

    uwaga - są drogie :)
    Natomiast próba zastąpienia ich normalnymi telewizorami z Media Marktu
    za 3000 zł będzie doświadczeniem ciekawym, ale kosztownym i nerwowym :D
    Znaczy - w pewnych mało wymagających przypadkach można próbować, ale -
    jako monitory pionowe albo zewnętrzne stosujemy tylko specjalistyczne
    urządzenia !

  • 3. Data: 2014-11-25 08:02:37
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 24.11.2014 o 17:05, sundayman pisze:

> [...]
    > Znaczy - w pewnych mało wymagających przypadkach można próbować, ale -
    > jako monitory pionowe albo zewnętrzne stosujemy tylko specjalistyczne

    To nie są te wyświetlacze!

    Wyświetlacze, jakie szuka Andy, to specjalne monochromatyczne LCD.
    Robi je np. włoski Aesys i jest jeszcze co najmniej jedna firma w .de
    W Polsce można je kupić np. w KZŁ, ale to chyba tylko integrator.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 4. Data: 2014-11-25 11:28:35
    Od: "JarekC.DIY" <j...@g...pl>

> [...]
    > Robi je np. włoski Aesys i jest jeszcze co najmniej jedna firma w .de
    > W Polsce można je kupić np. w KZŁ, ale to chyba tylko integrator.

    Tez jestem zainetesowany takimi wyświetlaczami LCD (38, 54 i 88
    segmentowymi)
    Pytanie czy można gdzieś kupić same wyświetlacze a nie całe systemy.
    Wszystklie strony jakie znalazłem to firmy oferujacę gotowe systemy a nie
    pojedyncze elementy.
    Ciekawe czy jest to produkcja dalekowschodnia czy europejska?

    Aesys na stronie ma tylko ofertę pełnych systemów, podobnie czeski
    Elektrocas-Pragotron czy niemiecki MG-MIS

    Pozdrawiam
    JarekC

  • 5. Data: 2014-11-25 15:26:56
    Od: Andy <a...@c...pl>

    W dniu 25/11/14 o 08:02, Michał Smolnik pisze:
> [...]
    > Robi je np. włoski Aesys i jest jeszcze co najmniej jedna firma w .de
    > W Polsce można je kupić np. w KZŁ, ale to chyba tylko integrator.

    Wlasnie szukam wyswietlaczy albo samych matrycy LCD monochrom.

    Kluczowa sprawa to zeby pixele byly jak najblizej krawędzi.
    czyli jakis narrow frame albo frameless ;)

    Zeby mozna ukladac po sasiedzku i budowac dluzsze wyswietlacze.

    Moze ktos zna jakies zrodlo w Chinach ?

  • 6. Data: 2014-11-25 18:03:18
    Od: Andy <a...@c...pl>

    W dniu 25/11/14 o 11:28, JarekC.DIY pisze:

> [...]
    >
    > Aesys na stronie ma tylko ofertę pełnych systemów, podobnie czeski
    > Elektrocas-Pragotron czy niemiecki MG-MIS

    Te tablice BMG-MIS wygladaja prawie jak te polskie.
    Maja podobnej wielkosci segmenty.

    http://www.bmgmis.de/Portals/8/REFERENZEN/BAHNENstat
    ion/Referenzbild1.jpg

    http://www.bmgmis.de/Portals/8/REFERENZEN/BAHNENstat
    ion/Referenzbild2.jpg

    Szukam intensywnie na alibabie i tradekey ale nie moge niczego namierzyc.

    Jakby ktos mial jakies info to bede wdzieczny za podanie.

  • 7. Data: 2014-11-25 18:37:04
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tez jestem zainetesowany takimi wyświetlaczami LCD (38, 54 i 88
    > segmentowymi)

    a w czym to jest lepsze od "normalnego" monitora Digital Signage ? W
    końcu tamte też mogą być LCD, tyle , że w kolorze. I też można kupić
    wersje z cienką ramką.

    Bo chyba cena nie jest "znacznie niższa" ?