  • 1. Data: 2017-08-18 00:31:41
    Temat: LG 43LH570V-2D
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    mam telewizor LG 43LH570V-2D. Sprzedawca mnie zapewniał, że w tym modelu
    jest możliwość nagrywania odbieranego programu na zewnętrzne urządzenie USB.
    Ja jednak nie potrafię tej opcji uruchomić. Jeśli ktokolwiek zna ten model
    proszony jest o naprowadzenie mnie na własciwy trop.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-08-19 17:39:32
    Temat: Re: LG 43LH570V-2D
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-18 o 00:31, Kamil pisze:
    > w tym modelu jest możliwość nagrywania odbieranego programu na
    > zewnętrzne urządzenie USB. Ja jednak nie potrafię tej opcji
    > uruchomić. Jeśli ktokolwiek zna ten model proszony jest o
    > naprowadzenie mnie na własciwy trop.

    Jakoś nikt się nie kwapi, pewnie nie mają tego modelu. Hm, ja też nie,
    ale... Ale czy nie ma dołączonej instrukcji? Jeśli zgubiłeś, to ściągnij
    sobie z netu. Zresztą gdy ją będziesz miał w postaci cyfrowej, to
    łatwiej wtedy znaleźć będzie przez wyszukiwarkę, frazy "nagrywanie", lub
    "USB".

  • 3. Data: 2017-08-19 18:10:35
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 19.08.2017 17:39, JaNus wrote:

    > Jakoś nikt się nie kwapi, pewnie nie mają tego modelu. Hm, ja też nie,

    Być może nagrywanie jest możliwe tylko po podłączeniu dysku twardego i
    sformatowaniu go przez urządzenie.

    Bezczelne nagrywanie na USB flash, w dodatku bez szyfrowania to
    przypadłość tanich, niemarkowych telewizorów i dekoderów.

    --
    Mirek.

  • 4. Data: 2017-08-19 18:18:37
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-19 o 17:39, JaNus pisze:

> [...]
    > sobie z netu. Zresztą gdy ją będziesz miał w postaci cyfrowej, to
    > łatwiej wtedy znaleźć będzie przez wyszukiwarkę, frazy "nagrywanie", lub

    A tu stoi napisane, że brak funkcji nagrywania na USB.
    https://www.morele.net/telewizor-lg-43lh570v-921442/

  • 5. Data: 2017-08-19 20:18:51
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "t-1" napisał:

    > A tu stoi napisane, że brak funkcji nagrywania na USB.
    > https://www.morele.net/telewizor-lg-43lh570v-921442/

    Dzięki. To jest konkret. Wcześniej znajdowałem różne dyskusje na ten temat.
    A to, że dysk z własnym zasilanie, a to coś innego. Jednym słowem klapa.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2017-08-19 20:20:55
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "JaNus" napisał:

    > Ale czy nie ma dołączonej instrukcji?

    mam. To kpina, nie instrukcja. Omawia głównie mocowania na ścianie,
    ewentualnie postwienie na stoliku.

    Pzdr

  • 7. Data: 2017-08-19 20:21:59
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mirek" napisał:

    > Bezczelne nagrywanie na USB flash, w dodatku bez szyfrowania to
    > przypadłość tanich, niemarkowych telewizorów i dekoderów.

    A ten jest niby drogi i markowy :)

    Pzdr

  • 8. Data: 2017-08-20 14:20:46
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

> [...]
    > Ja jednak nie potrafię tej opcji uruchomić. Jeśli ktokolwiek zna ten model
    > proszony jest o naprowadzenie mnie na własciwy trop.

    Na czym próbowałeś nagrywać?
    Mój LV570S nagrywa tylko na zewnętrznym dysku HDD, który sam formatuje i
    szyfruje.
    Robiłeś update firmware? Z pierwotnym, który miałem, trzeba było
    kombinować coś ze zmianą regionu a z obecnym działa nagrywanie z
    ustawieniami PL.

    --
    AWa.

  • 9. Data: 2017-09-16 10:23:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-19 o 20:21, Kamil pisze:

    > A ten jest niby drogi i markowy :)
    >
    > Pzdr

    Też się przymierzam do jakiegoś zakupu, wybrałem nawet jakieś modele,
    ale przypomniawszy sobie kłopoty Kamila - zerknąłem za funkcją
    nagrywania, i jej nie znalazłem. No i tak mnie naszło dumanie nad
    przyczynami jej braku. No bo to raczej nie jest problemem technicznym,
    jak mi się (laikowi) wydaje? Cóż to za trudność wyprowadzić (z któregoś
    tam miejsca) sygnał do wyjścia USB? Gniazdo jest, ale w rozpatrywanych
    modelach robi tylko za wejście: tzn. można tam podłączyć pendraka, czy
    dysk, i z niego odtwarzać na ekranie. Natomiast o nagrywaniu nie ma mowy.

    A jeśli jest to problem nie-techniczny, to najwyraźniej polityczny:
    wygląda na to, że urządzenia pozwalające nagrywać to, co leci w eter, do
    naszej anteny - są obłożone jakąś daniną? Na rzecz jakiegoś
    wszechświatowego ZAIKS-u, czy jak tam się on nazywa. I to podnosi ich
    cenę na tyle odczuwalnie, że producenci celujący w target o mniejszej
    zamożności - wolą oferować sprzęt ową daniną nieobciążony, więc wyraźnie
    tańszy.

    Ktoś, coś, gdzieś - słyszał?

  • 10. Data: 2017-09-28 23:21:08
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2017-09-16 o 10:23, JaNus pisze:
> [...]
    > cenę na tyle odczuwalnie, że producenci celujący w target o mniejszej
    > zamożności - wolą oferować sprzęt ową daniną nieobciążony, więc wyraźnie

    Żeby to miało jakikolwiek sens TV powinien posiadać dwa tunery
    (nagrywanie i oglądanie) do tego znacznie mocniejszy procesor z dwoma
    torami video i czymś do miksowania (PIP) i zaczyna się robić drogo.

    Oczywiście można dodać nagrywanie do TV z jednym tunerem ale użyteczność
    jest znikoma, możesz jedynie nagrywać to co oglądasz.

    --
    AWa.