  • 1. Data: 2012-04-14 12:34:14
    Temat: LIR pytanie z RIPE
    Od: Ziolko <z...@i...pl>

    Witam.

    Staram się zostać LIRem.
    Przysłali mi list z RIPE. Jeden fragment jest dla mnie niezrozumiały.

    cytuję:

    "Please also let us know if you currently have address space in use
    that you want to register in your account once we activated it. If
    this is the case, please list the ranges below that you want to
    register in your new account. "

    Mam w tej chwili /22 i /23 ipków. Dadzą mi /22.

    Chciałbym wiedzieć co się stanie jak im podam lub nie podam moje klasy??

    Czy zmienią mi typ IP --> PI/PA??
    Czy doliczą mi do punktacji / opłaty rocznej??

    Czy warto starać się od razu o przydział /32 IPV6??

    Piszą na swoich stronach, że pierwsze / inicjalne IPV6 jest za 0(zero)
    punktów a w innym miejscu, że są punkty/opłaty.

    Muszę zostać LIRem, ale brakuje mi wiedzy ;(
    toteż proszę o pomoc lepszych ;)

    --
    Art