  • 1. Data: 2017-06-16 11:01:48
    Temat: [LOT] okręt podwodny
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to ciekawe potwierdza pewną teorię, najpierw w lublinie samochody
    elektryczne, teraz radomiu okręt podwodny, do tego drony... to ktoś z
    grupy tam kreuje?

  • 2. Data: 2017-06-16 18:09:43
    Temat: Re: [LOT] okręt podwodny
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-06-16 o 11:01, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > to ciekawe potwierdza pewną teorię, najpierw w lublinie samochody
    > elektryczne, teraz radomiu okręt podwodny, do tego drony... to ktoś z
    > grupy tam kreuje?

    Dostali z Łunii piniędze na przetestowanie tranzystóra BF881, to robiom.

  • 3. Data: 2017-06-16 20:28:39
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, ależ masakra frajers przez liders!

    ale nie o tym...

    zainteresowałem się androidem... muszę przyznać, to jest dopiero "skok"
    jakościowy w poziomie obsługi telefonu... gdzie jest dysk z plikami?

    no i druga sprawa, czy Panowie (spoza) mają jakieś sprawdzone programy
    do przeglądania programów na telefonie?

    prawda jest taka, że ja to nie zasłużyłem na programowanie w C, więc
    bardziej zależy mi na ładnym wyświetlaniu asema...

    i druga sprawa, były takie wątki, przyznaję... niestety wtedy mnie to
    nie interesowało... co dobrego do czytania kodu i pdfów? widziałem takie
    małe laptopy, ale nie wiem czy czasem nie wymyślono czegoś lepszego?

  • 4. Data: 2017-06-17 12:22:26
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kamami reklamuje:

    https://kamami.pl/sbc-inne/565347-zestaw-dewelopersk
    i-nvidia-jetson-tx2.html

    prawdziwy diabeł, Ktoś tu się bawi takimi urządzeniami? pytam z czystej
    ciekawości, wiadomo kto zasłużył ten zasłużył...

  • 5. Data: 2017-06-18 10:43:05
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no to może małe przecfelonko tak akurat na niedzielny poranek: liderzy
    intelektu wojska polskiego kpią skrajnym "no to może pochwal się jaki ty
    skonstruowałeś okręt podwodny!" za co emanuje się wizjami grantodawania
    europejskiego.

    zagadnienie: kto się wypróżnił? ogólnie to mam właściwie tylko jedno
    pytanie: kto strzela z dupy? w jaki sposób się dowiedzieć? "dyskusja"!

  • 6. Data: 2017-06-18 12:48:24
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > zagadnienie: kto się wypróżnił? ogólnie to mam właściwie tylko jedno
    > pytanie: kto strzela z dupy? w jaki sposób się dowiedzieć? "dyskusja"!

    o to bardzo ciekawe "politechnika warszawska ogłosiła, że skoro
    projekt-efekt współpracy andrzej p. liders (nowy kolega romana)
    uniwersytetu podlaskiego i rzeczonej politechniki odniósł na (pozwoliłem
    sobie: światowych) rynkach tak niewyobrażalny sukces to projekt będzie
    kontynuowany i rozwijany aż do (pozwoliłem sobie: totalnej masakry tych
    co nie potrafią głosować)!"

    dziękujemy ci o politechniko! frajerzy.

    P.S.
    ooooo, zdążyli... chodzi oczywiście o elektroda.pl - normalnie to ciężko
    się domyśleć...

  • 7. Data: 2017-06-18 13:45:07
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i małe "morfowanko" do kolekcji:
    "drony latają!"
    "nasze dorny latają!"
    "nasze drony latają twoje nie!"
    "nasze drony latają dla naszego wojska!"
    "nasze drony latają nad wami frajerzy!"
    "nasze drony latają nad wami i zbierają wszelkie informacje o wrogach
    wojska polskiego!"
    (przerwa na puszczenie bąka)
    "nasze drono-gołębie latają nad wami i (walą) wam na głowy debile!"

  • 8. Data: 2017-06-18 14:27:05
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    aha jest masakra, że to dziś rano to znowu udało się
    "b...@g...com", to tyle.

  • 9. Data: 2017-06-18 18:17:14
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i dzisiejszy dzień kończymy przesłaniem "Jebię cię z kasy na każdym
    kroku!"... pytanie pozostaje jedno i to samo: który to pedałek?

  • 10. Data: 2017-06-19 13:15:19
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooooo... ooooooooooooo... oooooooooooooo...

    jest bączek triumf "kwas/up podkreślili jaki niewyobrażalny sukces
    odniosły zagadnienia ownioskowywania systemu android!"

    ciekawe, ciekawe.