  • 21. Data: 2017-06-25 20:52:07
    Temat: Re: [LOT] okręt podwodny
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i jest odzew:
    "Masz pizdeczko grupowa, powinieneś dać radę.
    Technika nie zapodaję bo widziałem twoje projekty. "

    to jest odpowiedź jaki cel ma napychanie do publikowania...
    przyjąłem do wiadomości...

    zapraszam euro do dalszego cfelenia według modelu...

    P.S.
    a może byśmy przenieśli dyskusję na listę moich wrogów?

  • 22. Data: 2017-06-25 20:54:54
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    od razu jest interpretacja, jakim to kwach został niewyobrażalnym
    przyjacielem strefy euro... dosłownie wszyscy koledzy romana ostro go
    poparli... ależ akcja.

  • 23. Data: 2017-06-29 19:57:33
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    asia m. (lublin) grozi, że liderzy także poddawani są dupostrzałom,
    tyle tylko, że granty europejskie powodują, że liderzy ostro "mataczą"...

    no ciekawe...

  • 24. Data: 2017-07-01 13:16:16
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    kaczka puścił farbę
    "musimy usunąć (ode mnie: ze wszystkiego) ludzi (ode mnie: frajerów)
    nieuczciwych i NIEKOMPETENTNYCH!"
    o to chyba o mnie...

    po czym dojebał
    "ale musimy nagradzać (ode mnie: niewyobrażalnymi grantami) osoby które
    mimo zawirowań (ode mnie: wolna europa) wykazali się i zasłużyli pomimo
    współpracy z tamtą koalicją (ode mnie: popis/eu) i zatrudnienia przez
    poprzednią (ode mnie: grupą europejskich liderów)!"
    o to chyba o andrzeju koledze romana...

    P.S.
    no do chu... najwyraźniej ta władza czyta newsy, a już na pewno kurw...
    moje przeintelektualizowane wysortowaniem posty... to się porobiło!

  • 25. Data: 2017-07-01 21:08:23
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest wytyczna: strefa wykpiła cepów co się na nią rzucają i obdarowała
    zaufanych współpracowników niewyobrażalnymi grantami co wywołało u
    oni/ech "lejo" "polewajo" "kpią" "walą"...

    i dojebanie:
    (no ktoś chętny)

  • 26. Data: 2017-07-03 19:51:45
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczy 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooooo... wieczorne cfelonko "ty odwetu żech szukasz!"
    emanując fleszami jakoby "lejo" "polewajo" "kpio" "walo"
    że najwięksi wrogowie pojednali się w europie i zasłużyli na granty!