  • 1. Data: 2016-05-20 20:02:21
    Temat: [LOT] wykrywanie dźwięku
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    pytanie które zadaję co jakiś czas niczego się nie dowiadując...

    czy pojawiło się jakieś opracowanie na temat wykrywania dźwięku (np.
    klaśnięcie)?

    ale nieco inaczej niż reakcja na sygnał o dużej głośności...

  • 2. Data: 2016-05-20 20:24:17
    Temat: Re: [LOT] wykrywanie dźwięku
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo jakby reakcja na słowo, np. kurw...
    to by było idealne!

  • 3. Data: 2016-05-20 20:32:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-20 20:24, platformowe głupki wrote:
    > albo jakby reakcja na słowo, np. kurw...
    > to by było idealne!

    Za często by Ci się wzbudzało.

    Iluminaci od dawna probują zniewolić ludzi tak:

    https://www.youtube.com/watch?v=XN_yH-vly78

  • 4. Data: 2016-05-20 20:39:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mogę powiedzieć tylko jedno, o kur...

    czy Ktoś może zdradzić tajemnicę jak to działa?

    nie znam angielskiego (i nie czuję się z tego powodu winny) ale czy ten
    sprzęt reaguje na słowa?

  • 5. Data: 2016-05-20 21:47:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://voxcommando.com/home/

  • 6. Data: 2016-05-21 13:14:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jak Nikt tu nie wie?
    są na mule jakieś książki o speech recognition, do której warto zajrzeć?

  • 7. Data: 2016-05-21 15:19:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzy zlote kosztuje breloczek co jak sie zagwizdze to odgwizduje.

  • 8. Data: 2016-05-21 16:47:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no to chociaż zacznijmy od początku, jak skonstruowac tor audio do a/c?

  • 9. Data: 2016-05-22 19:09:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > no to chociaż zacznijmy od początku, jak skonstruowac tor audio do a/c?

    :-)) Jesteś pewny że to jest początek?
    A prawo Ohma i równania Kirchoffa już poznałeś?