  • 1. Data: 2014-11-26 20:00:21
    Temat: LPelektronik - lekki szok
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    LPelektronik poważył się otworzyć sklep w pasażu Tesco.

    łał! Czyli jest już tak źle, że aż dobrze, że szmaty i konserwanty
    bankrutują i przegrywają a otwiera się sklep dla wąskiej klienteli w
    tak goracym punkcie jak Tesco.

    Poczyłem się trochę jak w Conradzie w 1988 w Berlinie Zachodnim. Czyli
    mamy 26 lat zapóźnienia ale w końcu sukces.

    Zobaczymy co z tego wyniknie. Być może nie upadną szybko a szybciej
    zbankrutuje Tesco ;)

    http://www.lpelektronik.com/module/article/152

    --
    Piter

  • 2. Data: 2014-11-26 20:30:56
    Temat: Re: LPelektronik - lekki szok
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 2014-11-26 20:00, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > łał! Czyli jest już tak źle, że aż dobrze, że szmaty i konserwanty
    > bankrutują i przegrywają a otwiera się sklep dla wąskiej klienteli w

    Jakiej wąskiej klienteli? LP czyli Lechpol lub Prolech jak kto woli,
    czyli 100-procentowa chińszczyzna ściągana z Hongkongu statkami, marek
    takich jak Kruger, Cabletech, Peying i podobne dokładnie wpasowuje się w
    potrzeby statystycznego bywalca Tesco. Do Biedronki też by pasowało.
    M.

  • 3. Data: 2014-11-26 20:42:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marvin pisze tak:

> [...]
    > statkami, marek takich jak Kruger, Cabletech, Peying i podobne
    > dokładnie wpasowuje się w potrzeby statystycznego bywalca Tesco.

    tak, już widzę jak bywalcy Tesco rzucają się kupować mostki RLC

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-11-26 21:51:59
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 26.11.2014 20:42, PiteR wrote:

    > tak, już widzę jak bywalcy Tesco rzucają się kupować mostki RLC

    U mnie w mieście LPelektronik otworzył się w jednym z centrów handlowych
    coś koło pół roku temu, oferta artykułów dostępnych "na miejscu" jest
    przygotowana właśnie pod klientów "marketów": akcesoria komputerowe,
    dekodery i anteny dvb-t, car-audio, cb-radio i różne pierdółki do
    samochodów, oświetlenie ledowe, uchwyty do tv itp. Nawet gazetka
    reklamowa wygląda jak gazetka z media-marktu.
    Z typowo "elektronicznych" elementów nie jest za dużo wystawione w
    gablotach, trochę końcówek do kabli głośnikowych, jakieś chińskie
    multimetry itd.
    Ale spoko, zakupiłem tam kilka rzeczy i nie narzekam. Nawet chińska
    myszka za 10zł, która okazała się ciężkim badziewiem, na coś się
    przydała - posłużyła jako dawca scrolla dla dotychczasowej myszki.

    Jakub Rakus

  • 5. Data: 2014-11-26 23:12:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jakub Rakus pisze tak:

    > Nawet gazetka reklamowa wygląda jak gazetka z media-marktu.

    Mnie chodzi to że w boxie tam gdzie kiedyś stały szminki i wisiały
    stringi teraz można kupić jakieś dziwne druciki ze zgrubieniem
    pomalowanym w kolorowe paski.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2014-11-27 07:39:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-26 23:12, PiteR wrote:
    > Mnie chodzi to że w boxie tam gdzie kiedyś stały szminki i wisiały
    > stringi teraz można kupić jakieś dziwne druciki ze zgrubieniem
    > pomalowanym w kolorowe paski.

    Czyżby biżuteria z lat osiemdziesiątych zeszłego wieku wracała do mody?

    Hint dla młodych lub niekumatych: rezystor w klapie.

    Piotrek

  • 7. Data: 2014-11-27 09:51:13
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 26.11.2014 um 20:00 schrieb PiteR:
    > LPelektronik poważył się otworzyć sklep w pasażu Tesco.

    W Polsce zaraz na lewo? Mógłbyś choć miasto napisać.

    Waldek

  • 8. Data: 2014-11-27 09:53:44
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.11.2014 um 07:39 schrieb Piotrek:

    > Czyżby biżuteria z lat osiemdziesiątych zeszłego wieku wracała do mody?
    >
    > Hint dla młodych lub niekumatych: rezystor w klapie.

    Ktoś zabrał mi pomysł ;-).
    Opornik w klapie miałem od sesji zimowej 79/80. A stało się to tak, że
    idąc na mój pierwszy egzamin na PWr znalazłem na podłodze w instytucie
    opornik i wsadziłem sobie go w klapę na szczęście. Że się z tego ruch
    opor<nika>u zrobi, zaprawdę nie wiedziałem ;-)

    Walde

  • 9. Data: 2014-11-27 10:34:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Thursday, November 27, 2014, 9:51:13 AM, you wrote:

    > W Polsce zaraz na lewo? Mógłbyś choć miasto napisać.

    Z 99% pewnością możesz przyjąć DC

    Default City

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-11-27 12:18:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar napisał:

> [...]
    > opornik i wsadziłem sobie go w klapę na szczęście. Że się z tego ruch
    > opor<nika>u zrobi, zaprawdę nie wiedziałem ;-)

    Kolega miał wpięty układ scalony w obudowie DIL-14. Też jeszcze przed
    akcją opornikową. Na egzaninie profesor (fizyk, więc na elementach
    elektronicznych znać się nie musiał) zapytał go, przeciwko czemu ten
    opór (profesor dość czerwony był). Kolega nie da się zagiąć i mówi:
    ależ panie profesorze, tu są same elementy aktywne! To był UL-1111.

    --
    Jarek