  • 1. Data: 2016-06-29 15:06:59
    Temat: LTE na wsi-który op
    Od: "koniczyn" <k...@S...spam.ach.org>

    Znajomy pyta co ma sobie zamontować na wsi, radiówkę-jedyny operator
    dostępny w okolicy, kablowo nie ma nic, czy brać coś z LTE? Niby wszyscy
    operatorzy mają tam zasięg, ale co będzie lepsze? Wiem że nielimitowane
    LTE to ściema reklamowa, który op ma więc najwięcej GB i wychodzi to jakoś
    korzystnie? Radiówka tam dostępna to żaden szał, 15Mbit za 99zł, ale ponoć
    działa stabilnie i nie mają limitów danych.

  • 2. Data: 2016-06-29 15:28:02
    Temat: Re: LTE na wsi-który op
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 15:06, koniczyn pisze:
> [...]
    > jakoś korzystnie? Radiówka tam dostępna to żaden szał, 15Mbit za 99zł,
    > ale ponoć działa stabilnie i nie mają limitów danych.

    Niedawno zanabyłem od Plusa ichni "Internet LTE Interphone", kod towaru
    108530.

    Trochę się nagimnastykowali, bo teoretycznie jest to w ofercie dla
    użytkownika domowego, a ja brałem na firmę, w dodatku ze stałym IP.

    Jeśli jest się w zasięgu LTE, to transmisja jest nielimitowana.

    Jeśli masz słaby sygnał, to wtedy lepiej wziąć modem z gniazdem typu
    MMCX oraz dać na dach dobrą antenę kierunkową, np. typu Yaga.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-06-29 17:02:45
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-29 15:06, koniczyn wrote:
> [...]
    > jakoś korzystnie? Radiówka tam dostępna to żaden szał, 15Mbit za 99zł,
    > ale ponoć działa stabilnie i nie mają limitów danych.

    Trzeba najpierw sprawdzić, czy naprawdę ma zasięg LTE, u mnie na wsi,
    gdzie mam domek letniskowy, na mapach zasięg jest (na zewnątrz
    budynków), ale w praktyce ledwo ciągnie, a HSPA chodzi jak burza nawet
    pod dachem. W takiej sytuacji faktycznie, jak napisał Adam, może pomóc
    dobra instalacja antenowa na dachu.

  • 4. Data: 2016-06-29 20:32:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.06.2016 o 15:06, koniczyn pisze:
> [...]
    > jakoś korzystnie? Radiówka tam dostępna to żaden szał, 15Mbit za 99zł,
    > ale ponoć działa stabilnie i nie mają limitów danych.
    rbm5 działa dalej. znaczy 100gb za 50zł/3mc - kasa do wytelefonowania.
    jeśli zasięg lte jest słaby, to router gsm-wifi do słoika i na dach.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-06-29 21:42:42
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 20:32, ToMasz pisze:

    > rbm5 działa dalej. znaczy 100gb za 50zł/3mc - kasa do wytelefonowania.
    > jeśli zasięg lte jest słaby, to router gsm-wifi do słoika i na dach.

    W sumie jak zauważył Uncle Pete w poprzednich wątkach. Play Internet na
    Kartę + rejestracja karty będzie lepszym rozwiązaniem na najbliższe
    10mc. 100GB po LTE/H+/H/3G i to za darmo (no... 10x 1mc za darmo).

  • 6. Data: 2016-06-29 21:55:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.06.2016 o 21:42, PlaMa pisze:

    > W sumie jak zauważył Uncle Pete w poprzednich wątkach. Play Internet na
    > Kartę + rejestracja karty będzie lepszym rozwiązaniem na najbliższe
    > 10mc. 100GB po LTE/H+/H/3G i to za darmo (no... 10x 1mc za darmo).
    napiszę wyraźniej. rmb5. 100gb na miesiąc za ok 17zł

    ToMasz

  • 7. Data: 2016-06-29 22:13:46
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 21:55, ToMasz pisze:

    > napiszę wyraźniej. rmb5. 100gb na miesiąc za ok 17zł

    Napiszę najwyraźniej. PInK + rejestracja. 100 gb na miesiąc (nie tylko w
    LTE) przez 10 mc ZA DARMO!

  • 8. Data: 2016-06-29 22:23:26
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2016-06-29 22:13, PlaMa wrote:

    > Napiszę najwyraźniej. PInK + rejestracja. 100 gb na miesiąc (nie tylko w
    > LTE) przez 10 mc ZA DARMO!

    Masz na myśli rejestrację co miesiąc nowej karty (która zresztą nie jest
    darmowa)? Bo inaczej 100 GB na 1 miesiąc z nieudokumentowaną opcją
    niezniknięcia tych gigabajtów po miesiącu, która wcale nie jest darmowa.

    Piotr

  • 9. Data: 2016-06-29 23:06:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > rbm5 działa dalej. znaczy 100gb za 50zł/3mc - kasa do wytelefonowania.
    > jeśli zasięg lte jest słaby, to router gsm-wifi do słoika i na dach.

    A jak można obecnie wejść w posiadanie takiej karty i taryfy?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-06-29 23:08:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-29 o 22:23, Uncle Pete pisze:
    > Masz na myśli rejestrację co miesiąc nowej karty (która zresztą nie jest
    > darmowa)?

    Ale kosztuje pewnie 5zł, a nie 17zł (wiem, 17zł można wydać na sms premium).

    --
    Liwiusz