  • 1. Data: 2014-07-07 18:15:45
    Temat: LTE w T-Mobile dla wszystkich?
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Naszło mnie na zmianę telefonu. Kilkuletni iP 3GS zaczyna niedomagać i
    wygląda jak powojnie:( Zachciało mi się szybkiego internetu w telefonie
    więc wiadomość o tym, że TM rusza z LTE była mi "na relę". Jutro
    powinienem odebrać Moto G z LTE więc zadzwoniłem z nudów do BOK z
    pytaniem, czy po prostej wymianie SIM na microSim (w jakiejś wersji u)
    LTE będzie działało. No i zonk - konsultant twierdzi, że LTE działa
    tylko w taryfach Jump a w mojej, która nie jest Jump - nie będzie. Nic
    to, przeżyję i bez tego - mogłem popytać wcześniej. Ale jakoś po drodze
    na zakupach miałem punkt TM więc z ciekawości i tam o to zapytałem.
    Odpowiedź zgoła inna - oczywiście, że będzie działać bez zmiany planu
    taryfowego. No i bądź tu człowieku mądry?
    Pytanie do grupy - ma ktoś działające LTE w TM bez taryfy z grupy Jump?
    --
    Qlfon, Lublin

  • 2. Data: 2014-07-07 18:36:21
    Temat: Re: LTE w T-Mobile dla wszystkich?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 lipca 2014 18:15:45 UTC+2 użytkownik Qlfon napisał:

    > Pytanie do grupy - ma ktoś działające LTE w TM bez taryfy z grupy Jump?

    Konsultant wymienil mi bezplatnie karte na obslugujaca LTE, sadzac, ze moja taryfa
    (nie Jump) je obsluguje. Dopiero po kilku minutach prob zalogowania sie do sieci LTE
    doczytal sie, ze jednak nie mam tej opcji.

  • 3. Data: 2014-07-07 22:22:43
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2014-07-07 18:36, krzysztofsf pisze:

    > Konsultant wymienil mi bezplatnie karte na obslugujaca LTE, sadzac, ze moja taryfa
    (nie Jump) je obsluguje. Dopiero po kilku minutach prob zalogowania sie do sieci LTE
    doczytal sie, ze jednak nie mam tej opcji.

    OK, doczytałem, że jednak się (na razie) nie da uruchomić LE w starych
    taryfach. Można zamienić abo na Jump ale oczywiście w wersji w
    przynajmniej w tej samej cenie. Wszystko fajnie tylko paczki danych dla
    LTE są trochę śmiesznie małe:(

    --
    Qlfon, Lublin

  • 4. Data: 2014-07-08 08:58:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-07 18:15, Qlfon pisze:
> [...]
    > taryfowego. No i bądź tu człowieku mądry?
    > Pytanie do grupy - ma ktoś działające LTE w TM bez taryfy z grupy Jump?

    Ciekawe czy mając na kartę i wybierając opcję Jump tez jest LTE ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-07-08 09:59:11
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 08 Jul 2014 08:58:11 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Ciekawe czy mając na kartę i wybierając opcję Jump tez jest LTE ??

    Tak, właśnie w tej taryfie powinno działać lte nawet w ofercie na
    kartę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-07-08 10:26:52
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-08 09:59, dizel pisze:

    > Tak, właśnie w tej taryfie powinno działać lte nawet w ofercie na
    > kartę.

    THX to sprawdzę bo w tablecie mam wsadzoną kartę T-M z taryfą Frii + SMS
    free + NET 6GB ale jak się da zachować SMS + 6GB + Jump to czemu nie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl