  • 1. Data: 2018-08-24 11:37:58
    Temat: LX-100II
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Wiadomo oficjalnie, że nie nie jest uszczelniony jak poprzedni model.
    Nic nigdzie nie mogę znaleźć, czy ma jakiś mechanizm czyszczenia matrycy?

    Coś mi się zdaje że też nie.
    Pytam, ba na forach widziałem że ludzie skarżyli się, że obiektyw jest
    bardzo nieszczelny i kurz pojawiał się do matrycy jeszcze w okresie
    gwarancji.

    --
    GreDi

Wzory dokumentów