  • 1. Data: 2004-01-14 18:59:51
    Temat: Lacze futuro
    Od: "Markus Paluschek" <n...@m...spam>

    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada opinia o laczu od Pro Futuro, czy jest
    stabilne i czy gwarantuje wykupiona przepustowosc? Czy ma dobre polaczenia z
    innymi operatorami?

    Markus Paluschek

  • 2. Data: 2004-01-14 19:17:24
    Temat: Re: Lacze futuro
    Od: Slawomir Siudakiewicz <s...@b...go2.pl>

    On Wed, 14 Jan 2004 19:59:51 +0100, "Markus Paluschek"
    <n...@m...spam> wrote:

    >Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada opinia o laczu od Pro Futuro, czy jest
    >stabilne i czy gwarantuje wykupiona przepustowosc? Czy ma dobre polaczenia z
    >innymi operatorami?

    Wprawdzie juz nie pracuje w firmie ktora miala u nich lacze
    ale za moch czasow bylo OK. Bez zadnych problemow malo tego
    w monecie kiedy raz przez kilka godzin byla awaria potracili
    to sobie z abonamentu. Jak chcialem kozystac z kilku grup
    ktore nie obslugiwal ich serwer news to tez nie bylo
    problemu zrobili tak ze bylem zadowolony. Pozatym dawali
    fajne prezenty :)

    Pozdrawiam
    Slawek Siudakiewicz
    Zrodla/Wroclaw
    s...@b...go2.pl <-wytnij "bezspamu"

  • 3. Data: 2004-01-14 21:59:31
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Uzytkownik "Slawomir Siudakiewicz" <s...@b...go2.pl> napisal w
    wiadomosci news:295b00lj76tiq8tia7si65otl1tj8kgf0s@4ax.com...
> [...]
    > ktore nie obslugiwal ich serwer news to tez nie bylo
    > problemu zrobili tak ze bylem zadowolony. Pozatym dawali

    powiedz mi kiedy to bylo ?

    ja na poczatku tez bylem zadowolony z futuro, jednak po czasie mi przeszlo
    (lacze 4Mbps i walka o to zeby opoznienia nie byly na poziomie 1500ms ...)

    --
    Adam

  • 4. Data: 2004-01-14 22:51:44
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <bu4e45$11rv$1@news2.ipartners.pl> Adam napisał(a):
    [..]
    > powiedz mi kiedy to bylo ?
    >
    > ja na poczatku tez bylem zadowolony z futuro, jednak po czasie mi przeszlo
    > (lacze 4Mbps i walka o to zeby opoznienia nie byly na poziomie 1500ms ...)

    Hmm.. łącze 4/4 MBit z BGP i max. ping jakie osiągnąłem to 300-400 ms.

  • 5. Data: 2004-01-14 23:33:48
    Od: "Adam" <a...@b...net>

    Użytkownik "Admin TVK Tel-Ka" <a...@t...wroc.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:slrnc0bi00.euk.admin@pyro.tvk.wroc.pl...
    > W artykule <bu4e45$11rv$1@news2.ipartners.pl> Adam napisał(a):
    > [..]

    > Hmm.. łącze 4/4 MBit z BGP i max. ping jakie osiągnąłem to 300-400 ms.

    jak cialem ilosc polaczen to tez bylo ok w tych granicach ;-)

    --
    Adam

  • 6. Data: 2004-01-15 00:00:17
    Od: "yab" <l...@p...onet.pl>

    Z dziennika pijanego naczelnika:
    Skazaniec Markus Paluschek naskrobał na ścianie:

    > Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada opinia o laczu od Pro Futuro,
    > czy jest stabilne i czy gwarantuje wykupiona przepustowosc? Czy ma
    > dobre polaczenia z innymi operatorami?

    teren krakow
    okres wakacje 2002 - wakacje 2003
    lacze Spido (2Mb, cir 512kb)
    Realne osiagi 1,5Mb download / 1,5 upload -> wiecej za cholere, chocby skaly
    sraly.....

    --
    Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
    Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,

  • 7. Data: 2004-01-15 00:08:30
    Od: "Kleryk" <k...@g...pl>

    LAN, w ktorym mam nieprzyjemnosc byc, podpiety jest przez pro futuro i -
    jesli wierzyc admina- problemy z transferami (sa zenujaco niskie czest
    gesto)- spowodowane sa problemami w pro futuro (styki pro futuro/tp sa)

  • 8. Data: 2004-01-15 09:00:49
    Od: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>

    > LAN, w ktorym mam nieprzyjemnosc byc, podpiety jest przez pro futuro i -
    > jesli wierzyc admina- problemy z transferami (sa zenujaco niskie czest
    > gesto)- spowodowane sa problemami w pro futuro (styki pro futuro/tp sa)

    A mi handlowiec z Futuro tak zachwalal ten ich styk :)))))

    --
    Pawel Rutkowski Centauri RSC
    +48 22 847 68 52 http://www.rsc.pl

  • 9. Data: 2004-01-15 15:29:00
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <bu4jku$14nh$1@news2.ipartners.pl> Adam napisał(a):

    > jak cialem ilosc polaczen to tez bylo ok w tych granicach ;-)

    Hmmm... nie przycinam...

  • 10. Data: 2004-01-15 15:30:16
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <bu4l6b$l6$1@news.onet.pl> yab napisał(a):
> [...]
    > lacze Spido (2Mb, cir 512kb)
    > Realne osiagi 1,5Mb download / 1,5 upload -> wiecej za cholere, chocby skaly

    Hmm... AFAIR nagłówki ATM'a pochłanianiają trochę... ale powinieneś
    uzyskać ok. 1,7 Mbit